Fortvivlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jamen det er total mærkeligt.. Jeg har lige haft min mens ? Den sluttede her i torsdags.

Jeg er simpelthen så forvirret.

Den ser positiv ud i mine øjne  

jeg testede bragende positiv før jeg overhovedet var gået over tid (utålmodig ) det var også sært. Og udfra min termin dengang, skulle jeg være blevet gravid imens jeg havde menstruation!!! Giver ingen mening, men gravid var jeg 

I øvrigt kan man godt have blødning der ligner mens, selvom man er gravid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

stm2812

Anonym skriver:

Hejsa piger,

Er endnu engang i tvivl om hvad testen siger ...

Hvorfor kan de ikke bare være enten positive eller negative.. Det der med svagt det ene og det andet driver mig til vanvid.

(Ønsker ikke 'tillykker' endnu, da det får mine håb op)

Er desværre også bange for det kan være en bio hvis du lige har haft din mens. Men man hører jo også om dem hvor de bløder selvom de er gravide.

var din menstruation som den plejer?

Anmeld

3. juni 2013

Kløver

Jeg kan svagt ane en streg, pg du kan sagtens få mere klart svar, du skal bare bruge de digitale test fra clearblue

Anmeld

3. juni 2013

Kløver

esioul skriver:

Jeg tænker du måske kunne have haft en bio.

Hvis der ikke sker udvikling i stregerne de kommende dage, tror jeg det er tilfældet.

Må erklære mig enig her

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Er desværre også bange for det kan være en bio hvis du lige har haft din mens. Men man hører jo også om dem hvor de bløder selvom de er gravide.

var din menstruation som den plejer?

Bio ?

Nej, det var den ikke.. Den var mærkelig

Anmeld

3. juni 2013

Babiesontheway

Jeg ville tage en smut til lægen hvis jeg var dig :-) især hvis mens var mærkelig det kunne være en graviditet

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Babyontheway skriver:

Jeg ville tage en smut til lægen hvis jeg var dig :-) især hvis mens var mærkelig det kunne være en graviditet

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

Anonym skriver:

Bio ?

Nej, det var den ikke.. Den var mærkelig

En bio er hvis ægget bliver befrugtet men ikke sætter sig fast og derfor går til grunde. Men der kan være noget hcg at spore i urinen så.

Men synes du skal tage en test de næste par morgener og se hvad den siger. Bliver den tydligere skulle du gerne være gravid.

og hvis din mens var underlig kan det sagtens være du bare ikke har haft nok hcg i kroppen til at holde den tilbage

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

En bio er hvis ægget bliver befrugtet men ikke sætter sig fast og derfor går til grunde. Men der kan være noget hcg at spore i urinen så.

Men synes du skal tage en test de næste par morgener og se hvad den siger. Bliver den tydligere skulle du gerne være gravid.

og hvis din mens var underlig kan det sagtens være du bare ikke har haft nok hcg i kroppen til at holde den tilbage

Okay.. Tak for svar..

BEKLAGER KOMMENDE!

Min mens var mærkelig og har haft lidt slim nogle morgner'.

Denne test er taget her til eftermiddag.

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

Anonym skriver:

Okay.. Tak for svar..

BEKLAGER KOMMENDE!

Min mens var mærkelig og har haft lidt slim nogle morgner'.

Denne test er taget her til eftermiddag.

Selvom ventetiden er frygtelig laaaang, så prøv en igen i morgen tidlig. Morgenurin er mere koncentreret, så den kan forhåbentlig give dig et bedre svar

og nogle 'døjer' jo med en masse udflåd i graviditeten, så håber virkelig for dig at den er mere tydelig i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.