Hader følelser nogen gange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Ja mange gange.
Men det lader ikke til at han rigtig registrerer dem
Der er i hvert fald ikke sket noget det sidste år, hvor det har været rigtig trælst.

Undskyld jeg mente den anden mand prøv at skrive en liste den ene side positiv og den anden negativ omkring dit nuværende liv den side har har flest ting, kan jo fortælle lidt om hvad du inderst gerne vil,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg skal ikke kunne fortælle dig hvad der gør dig lykkelig, men du skriver selv at du er ulykkelig gift, så mon ikke at det er der den ligger?

Du har kun dette ene liv og selvom det lyder som en kliché, så bliver det ikke mindre sandt. Hvis jeg var dig ville jeg spørge mig selv om jeg vil leve med en mand jeg ikke føler værdsætter mig eller om man skulle forsøge at finde sig selv og derefter finde en som gør.

Og ved din mand at du føler som du gør? Har i prøvet parterapi? Hvis han indvilliger i at ændre nogle ting, vil du så være villig til at kæmpe for jeres forhold? Du bliver nødt til at finde ud af hvad DU vil og hvordan DU får det godt. Selvfølgelig skal du tænke på børnene, men de vil også få det godt selvom far og mor ikke bor sammen. Og hvis det er dem du tænker på, så vil de når de bliver store forstå hvorfor du valgte som du gjorde - hvis det er hvad du vil.

Jeg har rigtig mange gange forsøgt at fortælle ham hvad jeg føler og hvad jeg synes der ikke fungere.
Han siger "ja okay" og registrerer ikke noget alligevel

I det sidste år hvor det har været rigtig trælst, er der ikke sket det mindste

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaBaastrup skriver:

Undskyld jeg mente den anden mand prøv at skrive en liste den ene side positiv og den anden negativ omkring dit nuværende liv den side har har flest ting, kan jo fortælle lidt om hvad du inderst gerne vil,

Nej! Det tør jeg slet ikke
Min mand har bare afvist mig så meget, at jeg altid er bange for at blive afvist
Men jeg fornemmer, at han kan lide at bruge tid sammen med mig og han smiler altid på en helt særlig måde til mig. En måde som han ikke gør til andre.

Anmeld

3. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Nej! Det tør jeg slet ikke
Min mand har bare afvist mig så meget, at jeg altid er bange for at blive afvist
Men jeg fornemmer, at han kan lide at bruge tid sammen med mig og han smiler altid på en helt særlig måde til mig. En måde som han ikke gør til andre.

Hm du må virkelig få noget selvtillid/selvværd igen, gå til frisør køb noget tøj så du føler dig lækker en skam et andet menneske ødelægger det ;(

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaBaastrup skriver:

Hm du må virkelig få noget selvtillid/selvværd igen, gå til frisør køb noget tøj så du føler dig lækker en skam et andet menneske ødelægger det ;(

Har faktisk lige været ved frisør idag.
Fik lavet lyse reflekser.
Min mands kommentar: "Nu er du vist mere gråhåret end mig!"
Ved det er en latterlig kommentar, men jeg blev så ked af det.
Det er ikke gråt, det er pæne lyse gyldne reflekser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.