Anonym skriver:
Inden jeg begynder, så vil jeg bare sige: Lad være at døm mig, har ikke tænkt mig at gøre noget ved det.
Jeg er gift, ulykkelig gift og har børn.
Hader efterhånden min hverdag, hader tiden med min mand. Der er ingen kærlighed what so ever. Det eneste han gør, er at rette, kritisere og nedgøre mig hver dag.
Min selvtillid og mit selvværd er helt i bund.
Var egentlig begyndt at være ligeglad med hvordan jeg så ud og hvad tøj jeg gik i, lige indtil.. Den her mand!
Jøsses en mand 
Der er intet "ulovligt" sket, men han får mig alligevel til at føle, at jeg faktisk er nogen. Tror det er måden han snakker til mig på, altså den bløde rare tone, som min mand ikke længere ejer.
Og Gud hvor er han så lækker! Tænker på ham flere gange om dagen og ved at jeg er så forelsket i ham! Hver gang jeg ser ham, så smelter mit hjerte, sommerfuglene flyver og mine knæ blive bløde.
Men samtidig føler jeg enorm smerte hver gang jeg ser ham.
Han er også gift og selvfølgelig totalt forbudt område.
Alligevel flirter han, men jeg har ikke tænkt mig at gøre mere ved det.
Åh dumme smerte, bliver helt ked af det 
Det er ikke bare en dum crush, jeg er virkelig hårdt ramt.
Hvordan slår jeg det og ham ud af hovedet?
Ville lige give en krammer. Jeg har stået i ligende situtation som dig, jeg var kæreste med en på 4 år, og begyndte at arbejde et sted hvor jeg mødte denne mand her. Han var fantastisk og sød og dejlig, og vi skrev nogle gange sammen ( ikke noget frækt eller noget som man ikke måtte) det endte med at jeg gik fra kæresten og nu er lykkelig over at være sammen med ham, vi flyttede hurtigt sammen, og vi venter nu vores første barn. Jeg ved godt det ikke er helt det samme som når man har børn. Men mærk godt efter inden i, har du lyst til at være sammen med din mand, eller vil du gerne give den nye mand en chance, husk græsset er ikke altid grønnere på den anden side, men i mit tilfælde var det

jeg har ikke fortrudt mit valg, man kan jo ikke gøre ved sine følelser. Så mærk efter og spring ud i det du nu har lyst til

det jeg dog kan mærke er at nogen gange ville jeg ha ønsket det ikke gik så stærkt men at jeg var blevet single et stykke tid så man lige kunne finde sig selv
Anmeld