Hvad brugte du din børneopsparing på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Papillon

Ingen børneopsparing, men lidt arv fra mine bedsteforældre. Dem sparede jeg op sammen med min egen opsparing og har i sinde at bruge dem på udbetalingen på et hus eller bil, når jeg kommer så langt. Indtil videre har mine forældre lånt størstedelen, hvilket er rigtig træls, men desværre nødvendigt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Clisolka

Jeg brugte min børneopsparing på et kørekort (som jeg så aldrig bruger nu) 

Anmeld

3. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Kørekort, bil, musik anlæg og indskud på klubværelse. Fik dem udbetalt da jeg blev 18, mener det var omkring de 40.000.

Derudover har jeg smidt 30-40.000 i indskud på et sommerhus vi har, det var nogle jeg fik i erstatning.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

3. juni 2013

CaWi

Frk-S skriver:

Ja, så er der KUN 28 dage til jeg bliver 21, hvilket betyder at der kommer lige omkring 20.000 ind på min konto!, Meeeeeen hvad skal jeg dog bruge dem på, 

havde tænkt lidt på nogle nye møbler, da vi flytter snart.  
men ellers har jeg ingen ide?  

Hvad brugte du dine på? 

Jeg fik ingen børneopsparing. Flyttede hjemmefra som 17-18 årig, så alt hvad jeg ejer og har har jeg selv betalt.

Anmeld

3. juni 2013

pcoramt

Jeg fik kun 1900 kr, men de gik da til kørekortet

Anmeld

3. juni 2013

pcoramt

Jeg fik kun 1900 kr, men de gik da til kørekortet

Anmeld

3. juni 2013

miig1989

Frk-S skriver:

Ja, så er der KUN 28 dage til jeg bliver 21, hvilket betyder at der kommer lige omkring 20.000 ind på min konto!, Meeeeeen hvad skal jeg dog bruge dem på, 

Hvad brugte du dine på? 

Hvilken børneopsparing ? :p

Havde ingen børneopsparing, men fik kørekort af mine forældre

Du kunne jo gemme en del af dem, du SKAL jo ikke bruge alle sammen

Anmeld

3. juni 2013

Youngster

Jeg blev 21 i marts, og der fik jeg min børneopsparing. Jeg er glad for, at jeg ikke fik den som 18-årig, for der ville jeg SLET ikke ave haft noget fornuftigt at bruge den på! Min kæreste fik den som 18-årig, og han "aner ikke" hvad han har brugt sin på, eller dvs. den blev klattet ret meget væk. 

Min far er bankmand, og har sin helt egen idé om hvad jeg skal bruge den til, fx udbetaling til hus. Men pt står den bare i aktier og vokser, da jeg ikke har brug for pengene nu. Og da BankTrelleborg blev opkøbt tabte jeg ca. halvdelen af pengene, så den kan også sagtens tåle at vokse  

Anmeld

3. juni 2013

l.kjoeller

Frk-S skriver:

Hvad brugte du dine på? 

gem nogle af dem. jeg brugte på et indskud, mit kørekort, en rejse og lagde lidt til side.

Anmeld

3. juni 2013

bøllen

Havde ingen børneopsparing - flyttede sammen med min mand , da jeg var 16 år . Han har heller ikke haft en børneopsparing så alt hvad vi har idag er sparet fra egen side :-)

men har lavet børneopsparing til mine unger , så de kan få hjælp til evt kørekort , flytte hjemme fra , rejse eller andet FORNUFTIGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.