Hvad brugte du din børneopsparing på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

Hvem?

Frk-S skriver:

Ja, så er der KUN 28 dage til jeg bliver 21, hvilket betyder at der kommer lige omkring 20.000 ind på min konto!, Meeeeeen hvad skal jeg dog bruge dem på, 

havde tænkt lidt på nogle nye møbler, da vi flytter snart.  
men ellers har jeg ingen ide?  

Hvad brugte du dine på? 

Fik ingen

Betalte selv kørekort

og flyttede hjemmefra som 16 årig

Jeg kan ærligt sige, at alt hvad jeg har, har jeg selv sørget for ;p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Muffinmus

Primært kørekort....

Anmeld

2. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ingenting - da jeg ikke havde nogen. Har betalt for alt alle mine ting selv og det er nu gået udemærket

Anmeld

2. juni 2013

Ida b

Indskud til andelslejlighed (Dengang var de meget billigere end idag) Er glad for jeg ikke nåede, at klatte dem væk på tøj og fest

Anmeld

2. juni 2013

Michelle88

Jeg fik omkring 50.000 da jeg var 21, brugte 25.000 på udbetaling på en bil, købte et kamera til 5.000 og så brugte jeg 10.000 på bryllup, havde sparet det meste op til bryllupet og så forkælede jeg mig selv for 2.000 og så kom resten på min opsparing.

Anmeld

2. juni 2013

LilleChelle

Jeg fik min da jeg blev 18, og brugte den på kørekort. 

- Vi har sat bassens til 18 år også - da vi er enige om at han har mere brug for den der, end når han bliver 21. 

Anmeld

2. juni 2013

LinLin

De gik til møbler og bærbar mm. da jeg flyttede hjemmefra et års tid senere... Fik omkring 10 k

Anmeld

2. juni 2013

Kløver

Jeg fik mine da jeg var 18, og brugte dem på kørekort og sofaer til jeg skulle flytte hjemmefra

Anmeld

2. juni 2013

Mutti2

Frk-S skriver:

Ja, så er der KUN 28 dage til jeg bliver 21, hvilket betyder at der kommer lige omkring 20.000 ind på min konto!, Meeeeeen hvad skal jeg dog bruge dem på, 

Hvad brugte du dine på? 

Jeg fik knap 9000, de blev alle brugt på kørekort.... måtte også selv smide en smule i, for at få kortet.

Hvis jeg var dig ville jeg måske gemme dem, med mindre møbler virkeligt er noget i har brug for. Har fortrudt mange gange at jeg ikke investerede mine i noget der var lidt mere nyttigt.

Anmeld

2. juni 2013

Dulgretz

Frk-S skriver:

Hvad brugte du dine på? 

Jeg fik omkring 60.000 da jeg blev 21 og de blev brugt til udbetaling til det hus min mand og jeg købte da jeg var 23, så de blev brugt fornuftigt synes jeg selv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.