Hvad brugte du din børneopsparing på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

gokkelok

Mine penge er brugt til udbetaling på hus. Havde gemt dem i 6 år, før jeg fik dem brugt. 

Man skal i hvertfald bruge dem på noget fornuftigt. Jeg synes det er lidt synd for forældrene, når de har lagt penge til side i så mange år, og de så bliver brugt til sjov og ballade. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

BabyMus

Jeg lod dem bare stå og ventede til den dag jeg skulle flytte hjemmefra så jeg havde penge til møbler, maling og alt sådan noget. Så jeg kun skulle låne penge i banken til selve lejligheden. (:

Anmeld

2. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Brugte nogle af dem, på udbetalingen til vores første ejer lejlighed! Vh stine

Anmeld

2. juni 2013

Nadia&Daniel

Havde ikke en børneopsparing.. Men da jeg flyttede hjemmefra, havde jeg en opsparing på 30.000.- (betalt kørekort imens jeg tog det direkte fra lønnen - så det blev ikke taget fra min egen opsparing) så jeg selv havde sparet op via mit job (Føtex).. 

De blev brugt til tøj, indskud til lejlighed og så tog jeg lidt af dem med ind i mit forhold med min mand.

Anmeld

2. juni 2013

Billemyre

Højskole ophold på Ærø (fantastisk oplevelse!), et rigtig godt elektrisk klaver og inventar til min mands og min første fælles lejlighed
Resterne gik til økonomisk knebne tider.

Anmeld

2. juni 2013

Monski

Frk-S skriver:

Ja, så er der KUN 28 dage til jeg bliver 21, hvilket betyder at der kommer lige omkring 20.000 ind på min konto!, Meeeeeen hvad skal jeg dog bruge dem på, 

havde tænkt lidt på nogle nye møbler, da vi flytter snart.  
men ellers har jeg ingen ide?  

Hvad brugte du dine på? 

Jeg brugte mine på flytning da vi flyttede 3 dage efter jeg fik dem
Og pyha det er altså dyrt at flytte

Anmeld

2. juni 2013

M (:

Frk-S skriver:

Ja, så er der KUN 28 dage til jeg bliver 21, hvilket betyder at der kommer lige omkring 20.000 ind på min konto!, Meeeeeen hvad skal jeg dog bruge dem på, 

Hvad brugte du dine på? 

3 mdr. udveksling i Thailand + en ny MacBook Pro (: 

Anmeld

3. juni 2013

wamse

Jeg havde ikke en børneopsparing  Jeg flyttede hjemmefra som 16 årig, og tog mit kørekort, da jeg var 21, for der havde jeg råd til det 

Anmeld

3. juni 2013

mommy1991

Hvad brugte du dine på? 

Jeg brugte min børneopsparing på en ny MacBook Air, bøger til studiet og depositum til lejlighed

Anmeld

3. juni 2013

Juliekp

Frk-S skriver:

Hvad brugte du dine på? 

Jeg fik ca. 30.000kr udbetalt da jeg fyldte 18. 

Jeg brugte dem på baby udstyr, få lavet mit sleeve på armen færdigt, møbler til vores lejlighed og lidt tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.