Er nogle blevet gravide på dårlige æg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

gør det håber ellers du har det godt? trods den hårde kamp

Det har jeg Vi har holdt en laaaaang pause og er nu klar til at kæmpe igen! Hvordan har du det? Kys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Miia90

Lisbeth1985 skriver:

Det har jeg Vi har holdt en laaaaang pause og er nu klar til at kæmpe igen! Hvordan har du det? Kys

håber det bedste for jer Vi har det godt, troeds for lille pige er syg hele tiden. hun har fået astma og ligger også med nældefeber :/ hun er begyndt at ralle igen, så skal lige en tur til lægen idag. trodes hun for den medicin hun skal have :/ også er vi stille og roligt begyndt at prøve at få nr 2

Anmeld

6. juni 2013

DreamChild

Vil bare fortælle at sidst jeg fik taget æg ud og de blev befrugtet, der var der også kun 3 der duede. der var et som så fint ud og som havde delt sig som det skulle og de 2 andre havde ikke delt sig tilfredsstillende. Jeg fik lagt det gode op og det bedst delte af de to andre. Jeg blev gravid, men ved selvfølgelig ikke hvilket af æggene der blev der.

Jeg fik dengang afvide at det æg som ikke havde delt sig tilfredsstillende, sagtens kunne nå at dele sig som det skulle, når det var lagt op. Så er sikker på at det hele går som det skal og at i får en dejlig baby ud af det

Anmeld

6. juni 2013

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Vil bare fortælle at sidst jeg fik taget æg ud og de blev befrugtet, der var der også kun 3 der duede. der var et som så fint ud og som havde delt sig som det skulle og de 2 andre havde ikke delt sig tilfredsstillende. Jeg fik lagt det gode op og det bedst delte af de to andre. Jeg blev gravid, men ved selvfølgelig ikke hvilket af æggene der blev der.

Jeg fik dengang afvide at det æg som ikke havde delt sig tilfredsstillende, sagtens kunne nå at dele sig som det skulle, når det var lagt op. Så er sikker på at det hele går som det skal og at i får en dejlig baby ud af det

Tak for dit svar! Det var lige sådan en historie,som jeg havde brug for Det giver en masse håb for,at det godt kan lykkes!! 

Anmeld

9. juni 2013

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Det er meget længe siden, at jeg sidst har lavet et indlæg herinde, men nu har jeg endnu engang brug for jeres kloge ord og vejledning.

Sagen er den, at jeg igår fik lagt to æg op efter vores 4.IVF/ICSI-forsøg (har tidlige haft en bio, et forsøg uden ÆO og et forsøg, hvor alt gik godt, men uden de to gyldne streger som resultat).

Jeg har tidligere (bortset fra forsøget uden ÆO) haft rigtig flotte æg og æg til frys. Denne gang var der kun 4 ud af 15 æg, som var blevet befrugtet og som havde delt sig. Jeg fik de to op igår og de andre to blev kasseret, da de ikke var gode nok til fryseren Jeg er bare rigtig trist over det "dårlige" resultat og jeg har brug for at høre, om nogle af jer har haft succes med æg, som var af mindre god kvalitet. 

Alle solskinshistorier tages imod med kyshånd.

God søndag til jer

Lisbeth

Hvordan går rugningen søde? 

Anmeld

9. juni 2013

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hvordan går rugningen søde? 

Jeg er ved at gå til af spænding!! Jeg vil bare gerne kende resultatet NU!! Jeg overanalyserer hvert lille tegn min krop kommer med og skifter mellem at tro på det og være helt i kulkælderen Ventetiden er simpelthen det værste ved BIB-livet!!

Hvordan går det med tvillingerne?

Hvor mange forsøg var i igennem inden det lykkedes? 

Anmeld

9. juni 2013

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er ved at gå til af spænding!! Jeg vil bare gerne kende resultatet NU!! Jeg overanalyserer hvert lille tegn min krop kommer med og skifter mellem at tro på det og være helt i kulkælderen Ventetiden er simpelthen det værste ved BIB-livet!!

Hvordan går det med tvillingerne?

Hvor mange forsøg var i igennem inden det lykkedes? 

Vi var igennem 7 IUI H, 1 IVF og 4 ICSI + en del oplægninger af fryse æg.. De er lavet i det sidste friske ICSI forsøg.. 

Anmeld

20. juni 2013

salix

Noget nyt??????? Er mega spændt på om lykken står jer bi

Anmeld

20. juni 2013

Lisbeth1985

salix skriver:

Noget nyt??????? Er mega spændt på om lykken står jer bi

Testen var desværre negativ

Anmeld

20. juni 2013

tarkoflen

Jep jeg er en af dem med knap så gode æg, jeg fik lagt et to og et tre cellet op og det ene af dem, blev til dejlige lille Thea på 9 uger

Min veninde fik også lagt et halvdårligt æg op og det resulterede i skønne kamille på 2 1/2 år

Så ja det kan sagtens lade sig gøre at få en skøn lille bebs ud af knap så gode æg!

Vi havde heller ingen til fryseren, så ærgerligt, men vi fik en dejlig lille datter, og så må vi jo betale for næste barn! Vi fik jo en dejlig datter og det er det vigtigste

Jeg og hepper for et godt resultat for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.