Er nogle blevet gravide på dårlige æg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.106 visninger
42 svar
20 synes godt om
2. juni 2013

Lisbeth1985

Hej piger!

Det er meget længe siden, at jeg sidst har lavet et indlæg herinde, men nu har jeg endnu engang brug for jeres kloge ord og vejledning.

Sagen er den, at jeg igår fik lagt to æg op efter vores 4.IVF/ICSI-forsøg (har tidlige haft en bio, et forsøg uden ÆO og et forsøg, hvor alt gik godt, men uden de to gyldne streger som resultat).

Jeg har tidligere (bortset fra forsøget uden ÆO) haft rigtig flotte æg og æg til frys. Denne gang var der kun 4 ud af 15 æg, som var blevet befrugtet og som havde delt sig. Jeg fik de to op igår og de andre to blev kasseret, da de ikke var gode nok til fryseren Jeg er bare rigtig trist over det "dårlige" resultat og jeg har brug for at høre, om nogle af jer har haft succes med æg, som var af mindre god kvalitet. 

Alle solskinshistorier tages imod med kyshånd.

God søndag til jer

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Putomanen

Tarkoflen herinde fra fik vist lagt 2 mindre gode æg op, og hun har i dag en lille pige. Så det kan sagtens lade sig gøre at blive gravid på mindre gode æg

Jeg hepper så meget for jer, at du snart står med de to fine streger

Anmeld

2. juni 2013

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Det er meget længe siden, at jeg sidst har lavet et indlæg herinde, men nu har jeg endnu engang brug for jeres kloge ord og vejledning.

Sagen er den, at jeg igår fik lagt to æg op efter vores 4.IVF/ICSI-forsøg (har tidlige haft en bio, et forsøg uden ÆO og et forsøg, hvor alt gik godt, men uden de to gyldne streger som resultat).

Jeg har tidligere (bortset fra forsøget uden ÆO) haft rigtig flotte æg og æg til frys. Denne gang var der kun 4 ud af 15 æg, som var blevet befrugtet og som havde delt sig. Jeg fik de to op igår og de andre to blev kasseret, da de ikke var gode nok til fryseren Jeg er bare rigtig trist over det "dårlige" resultat og jeg har brug for at høre, om nogle af jer har haft succes med æg, som var af mindre god kvalitet. 

God søndag til jer

Lisbeth

Kan desværre ikke hjælpe - men forhelved søde hvor krydser jeg alt for jer!!!!

Anmeld

2. juni 2013

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

God søndag til jer

Lisbeth

Hepper vildt sødeste!! Og har hørt om mange der har fået børn ud af det.. 

Anmeld

2. juni 2013

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Tarkoflen herinde fra fik vist lagt 2 mindre gode æg op, og hun har i dag en lille pige. Så det kan sagtens lade sig gøre at blive gravid på mindre gode æg

Jeg hepper så meget for jer, at du snart står med de to fine streger

Det håber jeg virkelig,at det kan!! Det virker bare så håbløst lige nu

Anmeld

2. juni 2013

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Kan desværre ikke hjælpe - men forhelved søde hvor krydser jeg alt for jer!!!!

Tak

Anmeld

2. juni 2013

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hepper vildt sødeste!! Og har hørt om mange der har fået børn ud af det.. 

Jeg håber,at jeg bliver den næste

Anmeld

3. juni 2013

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Det håber jeg virkelig,at det kan!! Det virker bare så håbløst lige nu

Du må bestemt ikke miste håbet søde!
Hvis lægerne ikke mente, at der var en chance med æggene, ville de ikke lægge dem op!
Jeg håber at du har fået lidt af håbet tilbage i dag...

Anmeld

3. juni 2013

CroQuis

Hvor mange celler var de på?

Jeg har ikke en eneste gang haft æg til fryseren, ud af de 3. ICSI forsøg jeg har været igennem. Har i snit fået taget en 10-12 æg ud, hvor kun 6-8 af dem har været modne nok, og ud af dem har der været omkring 1-3 brugbare æg - men ingen så gode at de kunne fryses.

Men dem jeg har fået lagt op i forsøg 1 og 2 var 4 cellet, og her i forsøg 3 fik jeg et 4 cellet og et 6 cellet lagt op, og de blev begge til noget.(indtil videre i hvert fald). 

Så vidt jeg husker, er der en der blev gravid herinde med 1 barn, og det var vidst ud af et 2 cellet og et 3 cellet der blev lagt op 

Anmeld

3. juni 2013

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Du må bestemt ikke miste håbet søde!
Hvis lægerne ikke mente, at der var en chance med æggene, ville de ikke lægge dem op!
Jeg håber at du har fået lidt af håbet tilbage i dag...

Jeg har det lidt bedre i dag Jeg tror bare,at jeg er blevet helt overvældet af de følelser,som jo uundgåeligt er en del af BIB-verdenen  - hvordan jeg har kunne glemme dem er en gåde

Nu har jeg bestilt tid til akupunktur i morgen eftermiddag,så håber jeg,at det hjælper mig til at slappe lidt af. Og selvfølgelig til at vores guldæg i maven vil sætte sig godt fast!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.