Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held og lykke til dig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth1985 skriver: Jeg har det lidt bedre i dag Jeg tror bare,at jeg er blevet helt overvældet af de følelser,som jo uundgåeligt er en del af BIB-verdenen - hvordan jeg har kunne glemme dem er en gåde Nu har jeg bestilt tid til akupunktur i morgen eftermiddag,så håber jeg,at det hjælper mig til at slappe lidt af. Og selvfølgelig til at vores guldæg i maven vil sætte sig godt fast!!
Jeg har det lidt bedre i dag Jeg tror bare,at jeg er blevet helt overvældet af de følelser,som jo uundgåeligt er en del af BIB-verdenen - hvordan jeg har kunne glemme dem er en gåde
Nu har jeg bestilt tid til akupunktur i morgen eftermiddag,så håber jeg,at det hjælper mig til at slappe lidt af. Og selvfølgelig til at vores guldæg i maven vil sætte sig godt fast!!
os2 skriver: Held og lykke til dig.
Tak
CroQuis skriver: Hvor mange celler var de på? Jeg har ikke en eneste gang haft æg til fryseren, ud af de 3. ICSI forsøg jeg har været igennem. Har i snit fået taget en 10-12 æg ud, hvor kun 6-8 af dem har været modne nok, og ud af dem har der været omkring 1-3 brugbare æg - men ingen så gode at de kunne fryses. Men dem jeg har fået lagt op i forsøg 1 og 2 var 4 cellet, og her i forsøg 3 fik jeg et 4 cellet og et 6 cellet lagt op, og de blev begge til noget.(indtil videre i hvert fald). Så vidt jeg husker, er der en der blev gravid herinde med 1 barn, og det var vidst ud af et 2 cellet og et 3 cellet der blev lagt op
Hvor mange celler var de på?
Jeg har ikke en eneste gang haft æg til fryseren, ud af de 3. ICSI forsøg jeg har været igennem. Har i snit fået taget en 10-12 æg ud, hvor kun 6-8 af dem har været modne nok, og ud af dem har der været omkring 1-3 brugbare æg - men ingen så gode at de kunne fryses.
Men dem jeg har fået lagt op i forsøg 1 og 2 var 4 cellet, og her i forsøg 3 fik jeg et 4 cellet og et 6 cellet lagt op, og de blev begge til noget.(indtil videre i hvert fald).
Så vidt jeg husker, er der en der blev gravid herinde med 1 barn, og det var vidst ud af et 2 cellet og et 3 cellet der blev lagt op
Begge æg var 4-cellede, men med en del fragment
Jeg håber, at de vil sætte sig fast alligevel
Tillykke med din graviditet
Lisbeth1985 skriver: Begge æg var 4-cellede, men med en del fragment Jeg håber, at de vil sætte sig fast alligevel Tillykke med din graviditet
Mange tak
Håber de holder sig i live derinde, det er den næste bekymring, efter at have fået de to streger
I min første forsøg havde jeg også et æg med fragmenter, det var dog ikke det de lagde op, men de sagde bare at det ikke var fryseegnet pga fragmenterne - så det lyder da ikke heeelt dårligt
for dig
Med Daniel havde jeg en ok mængde æg, og der var også til fryseren. Alle var 4-cellede.
Denne gang havde jeg kun 2 æg der blev taget ud, men de udviklede sig til 8-cellede.Jeg tror ikke at man skal tænke så meget over hor mange celler de er på, men nærmere holde fast i, at de på klinikkerne ikke vil lægge æg op, som de ikke mener har en chance for at udvikle sig.
Håber at akupunktur kan hjælpe dig lidt, og så krydser jeg ellers fingre det næste lange stykke tid
Lisbeth1985 skriver: Hej piger! Det er meget længe siden, at jeg sidst har lavet et indlæg herinde, men nu har jeg endnu engang brug for jeres kloge ord og vejledning. Sagen er den, at jeg igår fik lagt to æg op efter vores 4.IVF/ICSI-forsøg (har tidlige haft en bio, et forsøg uden ÆO og et forsøg, hvor alt gik godt, men uden de to gyldne streger som resultat). Jeg har tidligere (bortset fra forsøget uden ÆO) haft rigtig flotte æg og æg til frys. Denne gang var der kun 4 ud af 15 æg, som var blevet befrugtet og som havde delt sig. Jeg fik de to op igår og de andre to blev kasseret, da de ikke var gode nok til fryseren Jeg er bare rigtig trist over det "dårlige" resultat og jeg har brug for at høre, om nogle af jer har haft succes med æg, som var af mindre god kvalitet. Alle solskinshistorier tages imod med kyshånd. God søndag til jer Lisbeth
Hej piger!
Det er meget længe siden, at jeg sidst har lavet et indlæg herinde, men nu har jeg endnu engang brug for jeres kloge ord og vejledning.
Sagen er den, at jeg igår fik lagt to æg op efter vores 4.IVF/ICSI-forsøg (har tidlige haft en bio, et forsøg uden ÆO og et forsøg, hvor alt gik godt, men uden de to gyldne streger som resultat).
Jeg har tidligere (bortset fra forsøget uden ÆO) haft rigtig flotte æg og æg til frys. Denne gang var der kun 4 ud af 15 æg, som var blevet befrugtet og som havde delt sig. Jeg fik de to op igår og de andre to blev kasseret, da de ikke var gode nok til fryseren Jeg er bare rigtig trist over det "dårlige" resultat og jeg har brug for at høre, om nogle af jer har haft succes med æg, som var af mindre god kvalitet.
Alle solskinshistorier tages imod med kyshånd.
God søndag til jer
Lisbeth
Nessie skriver: Med Daniel havde jeg en ok mængde æg, og der var også til fryseren. Alle var 4-cellede. Denne gang havde jeg kun 2 æg der blev taget ud, men de udviklede sig til 8-cellede.Jeg tror ikke at man skal tænke så meget over hor mange celler de er på, men nærmere holde fast i, at de på klinikkerne ikke vil lægge æg op, som de ikke mener har en chance for at udvikle sig. Håber at akupunktur kan hjælpe dig lidt, og så krydser jeg ellers fingre det næste lange stykke tid
l.kjoeller skriver: havde de to du fik lagt op ikke delt sig ordentligt ??? øv det er svært at holde modet oppe i sådan en behandling
havde de to du fik lagt op ikke delt sig ordentligt ??? øv det er svært at holde modet oppe i sådan en behandling
De havde delt sig rigtigt - begge var 4-cellede. Men de havde begge en del fragmenter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128