de der flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
30 svar
9 synes godt om
2. juni 2013

Kay

nu sad mig og manden lige ved aftensmaden og snakkede om det der med at flaskerne til mme skal skoldes hver gang de er blevet vasket...

er godt med på at det er for at sterilisere dem i forhold til bakterier... men vi snakkede så om hvor længe man skal blive ved? 

elna er 10 måneder om 14 dage... og får kun sin godnat flaske... vi skolder jo ikke hendes tallerkener eller bestik... eller drikke glas for den sags skyld... men stadig hendes flasker... kom bare til at tænke på om vi skal blive ved med det og hvorfor?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

LilleLene

Kay skriver:

nu sad mig og manden lige ved aftensmaden og snakkede om det der med at flaskerne til mme skal skoldes hver gang de er blevet vasket...

er godt med på at det er for at sterilisere dem i forhold til bakterier... men vi snakkede så om hvor længe man skal blive ved? 

elna er 10 måneder om 14 dage... og får kun sin godnat flaske... vi skolder jo ikke hendes tallerkener eller bestik... eller drikke glas for den sags skyld... men stadig hendes flasker... kom bare til at tænke på om vi skal blive ved med det og hvorfor?? 

har ikke gjort det siden han blev 6 mdr

Anmeld

2. juni 2013

Hullabullabulla

Kay skriver:

Jeg tror ikke det er nødvendigt at gøre hver gang - hun får jo vand fra hanen ikk?

Skold dem en gang imellem men hver gang behøver i ikke..

Min søn er 3 måneder og hans flasker skoldes 2-3 gange om ugen kun (da de laves klar med kogt vand og bruges samme dag) - jeg har af min sp fået af vide at det er ok..

Anmeld

2. juni 2013

gonefishing

Kay skriver:

Jeg mener at ha læst at man skal skolde flasker så længe man bruger flasker, grundet sæberester efter rengøring.

Anmeld

2. juni 2013

Mother-love

Vi skoldede dem hver gang. Men Isabella var også kun 7,5 mdr da hun nægtede flasken.

men ved faktisk ikke om man skal blive ved med at skolde dem.

Anmeld

2. juni 2013

Kay

Britt88 skriver:

Jeg tror ikke det er nødvendigt at gøre hver gang - hun får jo vand fra hanen ikk?

Skold dem en gang imellem men hver gang behøver i ikke..

Min søn er 3 måneder og hans flasker skoldes 2-3 gange om ugen kun (da de laves klar med kogt vand og bruges samme dag) - jeg har af min sp fået af vide at det er ok..

min sagde bare hver gang i starten og har ik hørt anet så vi fortsatte jo bare... men det stopper så nu  

Anmeld

2. juni 2013

Kay

Flodkilling skriver:

Jeg mener at ha læst at man skal skolde flasker så længe man bruger flasker, grundet sæberester efter rengøring.

sæbe rester?? man skylder dem vel efter man har vasket dem?? jeg gør i altfald  

Anmeld

2. juni 2013

Kay

michelledam skriver:

Vi skoldede dem hver gang. Men Isabella var også kun 7,5 mdr da hun nægtede flasken.

men ved faktisk ikke om man skal blive ved med at skolde dem.

nej det er også det jeg tænker... har aldrig hørt andet end at man skal skolde dem 

Anmeld

2. juni 2013

Alexander&Lærke

Da jeg brugte flasker til min søn som godt nok er 6 år siden snart, men der var det T 6 md, når de kunne drikke alm vand fra hanen.  Men gør det engang i mellem. Ligesom sutterne bør have efter hvert brug. 

Anmeld

2. juni 2013

Kay

Alexander&Lærke skriver:

Da jeg brugte flasker til min søn som godt nok er 6 år siden snart, men der var det T 6 md, når de kunne drikke alm vand fra hanen.  Men gør det engang i mellem. Ligesom sutterne bør have efter hvert brug. 

ville også fortsætte med at koge sutterne og sutteflaske sutterne... men tænker hun drikker vand fra hanen og hargjort det i et par md. jo  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.