Fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Baby2010/2013

Jeg har bestilt billetter til Andreas Bo stand up show i Århus musikhus til oktober - så skal farmand have en børne- og konefri aften, så han kan komme ud med drengene  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

nielsen80

baby012 skriver:

Ja.... Det er jo lige om lidt  

Hvad gør i for faren (hvis i gør noget?)  

jeg fik selv lov til at sove til kl 10, imens han tog børnene, kom så ned til et fint dækket morgenbord, hvor der lå en lille gave (Pandora smykke) og midt i maden fik jeg så en lille gave mere, med to vedhæng, to hjerter, når man så skildte dem ad stod der i rød (morgen, daughter.. Og mother, son)

så standarden er sat højt !  

så tænkte på, et gavekort til 1000 kr. Til tøj...og derudover en familietur til en dyrepark.. 

Hvad skal i ??  

Har lavet en kurv med alle hans ynglingsting(special øl, chokolade, menu chips, summerbird flødeboller m.m) også har jeg købt et gavekort til gameshop.

Desuden laver jeg boller og brunch onsdag morgen, hvor han får lov til at sove længe også skal der laves et par gode bøffer om aftnen, når lillepigen sover.

Synes det er lidt svært med de mænd....håber han bliver glad for.det hele.

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får kærsten den nye bog med Dan Brown, som han har snakket om i lang tid. Men ellers gør vi ik det vild ud af gaver, det er bare lige n lille ting, så man ved man er værdsat!! Vh stine

Anmeld

3. juni 2013

bobbles

jeg ved det faktisk ikke endnu men har jo senest til i morgen da det er helligdag onsdag og dermed er alt lukket! men kom gerne med ideer for ved det virkelig ikke men vil rigtig gerne forkæle ham

Anmeld

3. juni 2013

baby012

Hvor er i kreative allesammen  

Anmeld

3. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
bobbles skriver:

jeg ved det faktisk ikke endnu men har jo senest til i morgen da det er helligdag onsdag og dermed er alt lukket! men kom gerne med ideer for ved det virkelig ikke men vil rigtig gerne forkæle ham

Det er ikke helligdag på onsdag. Det er ikke alle som holder fri. Ved dog ikke om butikker har lukket. Har lige tjekket Føtex og der står f.eks. ikke noget.

Anmeld

3. juni 2013

bobbles

MoarHvidovre skriver:

Det er ikke helligdag på onsdag. Det er ikke alle som holder fri. Ved dog ikke om butikker har lukket. Har lige tjekket Føtex og der står f.eks. ikke noget.

jo det er grundlovs dag! så det er det!

Anmeld

3. juni 2013

Klumpe-dumpe

bobbles skriver:

Det er en halv helligdag div. Der holder åbnet lukker til middag.

Anmeld

3. juni 2013

L&V

Ariel skriver:

Det er en halv helligdag div. Der holder åbnet lukker til middag.

Det er ikke en hel eller halv helligdag nej det har det ik været i mange år og der er mange firmaer der har åben det er kun butikker der sidestiller deres åbning med at det er en helligdag

Anmeld

3. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
bobbles skriver:

Nej, Grundlovsdag er IKKE en helligdag - se disse links

http://www.dm.dk/NyhederOgDebat/Nyhedsarkiv/2013/April/Grundlovsdag.aspx

https://www.borger.dk/sider/officielle-helligdage.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.