Fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
33 svar
14 synes godt om
2. juni 2013

baby012

Ja.... Det er jo lige om lidt  

Hvad gør i for faren (hvis i gør noget?)  

jeg fik selv lov til at sove til kl 10, imens han tog børnene, kom så ned til et fint dækket morgenbord, hvor der lå en lille gave (Pandora smykke) og midt i maden fik jeg så en lille gave mere, med to vedhæng, to hjerter, når man så skildte dem ad stod der i rød (morgen, daughter.. Og mother, son)

så standarden er sat højt !  

så tænkte på, et gavekort til 1000 kr. Til tøj...og derudover en familietur til en dyrepark.. 

Hvad skal i ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Nea85

Vi fejrer ikke rigtig mors eller fars dag herhjemme, men til mors dag i år fik jeg et par Pernille Corydon-øreringe, som jeg har ønsket mig længe, og en buket blomster.
Her til fars dag har Clara (lige blevet 2 år) malet et maleri, som jeg skriver et lille digt på. Og så får han nok en lille ting mere

Anmeld

2. juni 2013

baby012

Nea85 skriver:

Vi fejrer ikke rigtig mors eller fars dag herhjemme, men til mors dag i år fik jeg et par Pernille Corydon-øreringe, som jeg har ønsket mig længe, og en buket blomster.
Her til fars dag har Clara (lige blevet 2 år) malet et maleri, som jeg skriver et lille digt på. Og så får han nok en lille ting mere

Awh hvor kært  

glæder mig til mine kan begynde at lave ting selv.. Men den ældste er 16 måneder.. Og den yngste 3.. Så der går nok lige lidt tid endnu  

Anmeld

2. juni 2013

mth1987

Normalt gør vi ikk noget ud af sådanne mærkedage, da det er hyggeligere at overraske hinanden på alm dage da

men jeg overvejer at købe et stativ med hjul på til dæk da han har snakket om det

Anmeld

2. juni 2013

baby012

mth1987 skriver:

Normalt gør vi ikk noget ud af sådanne mærkedage, da det er hyggeligere at overraske hinanden på alm dage da

men jeg overvejer at købe et stativ med hjul på til dæk da han har snakket om det

Så bliver han jo med garenti overrasket, så forventer han det jo ihvertfald ikke  

Anmeld

2. juni 2013

mth1987

baby012 skriver:

Så bliver han jo med garenti overrasket, så forventer han det jo ihvertfald ikke  

Han forventer det absolut ikk.. Og tror heller ikk han ved det er fars dag lige om lidt  

ved bare ikk lige om den kan være i bilen eller om jeg selv kan løfte den (er ret gravid )

Anmeld

2. juni 2013

baby012

mth1987 skriver:

Han forventer det absolut ikk.. Og tror heller ikk han ved det er fars dag lige om lidt  

ved bare ikk lige om den kan være i bilen eller om jeg selv kan løfte den (er ret gravid )

Har du ikke en stærk mand som måske kan hjælpe ?? Far? Svigerfar? En ven til din mand?  

der er jo ingen grund til at belaste en ret gravid kvinde mere end ALLER højest nødvendigt  

Anmeld

2. juni 2013

mth1987

baby012 skriver:

Har du ikke en stærk mand som måske kan hjælpe ?? Far? Svigerfar? En ven til din mand?  

der er jo ingen grund til at belaste en ret gravid kvinde mere end ALLER højest nødvendigt  

nej ikk lige i nærheden desværre. Men må håbe der måske er nogle stærke mænd i butikken der forbarmer sig over min kæmpe mave  

ellers må jeg jo bare ha manden med

Anmeld

2. juni 2013

EnSødMor

baby012 skriver:

jeg fik selv lov til at sove til kl 10, imens han tog børnene, kom så ned til et fint dækket morgenbord, hvor der lå en lille gave (Pandora smykke) og midt i maden fik jeg så en lille gave mere, med to vedhæng, to hjerter, når man så skildte dem ad stod der i rød (morgen, daughter.. Og mother, son)

så tænkte på, et gavekort til 1000 kr. Til tøj...og derudover en familietur til en dyrepark.. 

Hvad skal i ??  

Jeg har bestilt en trøje hvor der står "verdens bedste og dejligste far" måske lidt kedeligt og traditionelt men hva? også får han en tur ud og spise om aftnen.  

Anmeld

2. juni 2013

PernilleogLouis

baby012 skriver:

Hvad skal i ??  

Er ik sammen med faren men køber en bluse el noget i den stil sønnen kan give ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.