Fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

baby012

mth1987 skriver:

nej ikk lige i nærheden desværre. Men må håbe der måske er nogle stærke mænd i butikken der forbarmer sig over min kæmpe mave  

ellers må jeg jo bare ha manden med

Hehe, ellers må du lige klynke lidt ekstra og gå lidt ekstra akavet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

baby012

Frk-S skriver:

Jeg har bestilt en trøje hvor der står "verdens bedste og dejligste far" måske lidt kedeligt og traditionelt men hva? også får han en tur ud og spise om aftnen.  

Lyder rigtig personligt og hyggeligt  

Anmeld

2. juni 2013

baby012

PernilleogLouis skriver:

Er ik sammen med faren men køber en bluse el noget i den stil sønnen kan give ham

Det var da storhjertet af dig  

det bliver din søn nok glad for, 

Anmeld

2. juni 2013

mth1987

baby012 skriver:

Hehe, ellers må du lige klynke lidt ekstra og gå lidt ekstra akavet  

Det burde ikk være noget problem da jeg har en øv omgang bækkenløsning så kan vidst efterhånden ikk se mere sølle ud

Anmeld

2. juni 2013

PernilleogLouis

baby012 skriver:

Det var da storhjertet af dig  

det bliver din søn nok glad for, 

Ja han elsker at gi sin far gaver og indrømmet så syns jeg det var meget underligt ikke selv at få noget på mors dag så den følelse kan jeg godt lade ham slippe for

Anmeld

3. juni 2013

Chraz

Jeg skal være kreativ sammen med mine skønne unger.

Jeg har købt en stor ramme og så skal vi have lavet hånd og fodaftryk af alle 3 som skal i rammen med et billede af dem og så skal der står "verdens bedste far" i toppen

Anmeld

3. juni 2013

Mother-love

Jeg har lige været ude og købe lidt forskelligt værktøj og så noget udstyr til webergrillen.

Min kæreste brokker sig altid over han mangler både det ene og det andet i værktøj så nu får han lidt af det han mangler.

Ved det lyder utrolig dyrt. Men har gjort et kup for det hele gav jeg 350 kr. Og udstyret er af mærket Weber som er ret dyrt. Værktøjer er ikke den bedste kvalitet men det kan bruges. Det er jo ikke så tit man bruger div. Værktøj så det må være fint

Anmeld

3. juni 2013

NinaNymannMadsen

her har han så fået da han var nød til det og det ikke kunne vente og han selv valgte det.
et par nye sko (ja rigtig kedelig gave) men han manglede og da vi i forvejen ikke har det store med penge så var det det han måtte nøjes med.
tror så måske lige jeg får pigerne til at lave en lille ting eller 2 også men nu må vi se.

Anmeld

3. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ingenting. Jeg blev ikke husket, så det gælder begge veje

Anmeld

3. juni 2013

DitteFisk

Han glemte mors dag indtil jeg huskede ham på det og fik så dårlig samvittighed , men han har også haft så travlt på uni ) nu vil jeg gerne gøre hans dag hyggelig for ham, selvom han stadig har meget travlt. Tror jeg tager ud og køber en slipsenål, sådan en mangler han.. og så en mobilholder til bilen, sådan en vil han gerne have  Fra ungerne og katten. Og så noget lækker morgenmad. Måske bacon og varm leverpostej, det elsker han.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.