Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Sikke en lille (eller stor ) lækkermås han er
Sikke en lille (eller stor ) lækkermås han er
hihi ja han er ikke så lille mere ihvertfald, men tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyMus skriver: Sikke nogle rigtig søde billeder. Både af ham og også dem af jer. Man kan ringtig se I er en lille familie.
Sikke nogle rigtig søde billeder. Både af ham og også dem af jer. Man kan ringtig se I er en lille familie.
åh tusind tak!
Mitallerstørsteønske skriver: Hvordan går det med natten osv.? kolik osv. Og han spiser vist fint er det m.mælk.? Eller erstatning.? Men hvor fedt at i har det så godt alle samme
Hvordan går det med natten osv.? kolik osv. Og han spiser vist fint er det m.mælk.? Eller erstatning.? Men hvor fedt at i har det så godt alle samme
det går rigtig fint, han vågner kun for at spise ca hver 3. time så det kan man vel ikke brokke sig over, lidt luft i maven engang imellem men så cykler vi lidt med benene og så er han glad igen
det er på 100% amning, så jeg må producere fløde haha
tusind tak
Miss BananaHammock skriver: One word: Awwwweeeeee! Skønne lille fyr! (lille store fyr )
One word: Awwwweeeeee! Skønne lille fyr! (lille store fyr )
åh taak
hehe ja, en stor lille fyr
LinLin skriver: Hvor er han sød
Hvor er han sød
Juliekp skriver: Hold da op, er der allerede gået 4 uger Han er virkelig bare nuser og det går skisme hurtigt med vægten, hvilket vel kun er godt.
Hold da op, er der allerede gået 4 uger
Han er virkelig bare nuser og det går skisme hurtigt med vægten, hvilket vel kun er godt.
ja det vildt!!
tak
jo det fint, det viser da ihvertfald at min mælk ikke fejler noget
1990h skriver: Hvor er han skønOg ja sikke han vokser. man bliver helt overrasket når en kommer på vægten f
Hvor er han skønOg ja sikke han vokser. man bliver helt overrasket når en kommer på vægten f
det da ihvertfald dejligt at blive bekræftet i han ikke sulter eller lider nogen nød
FrkZier skriver: taak hehe ja det må man sige, han skal bare frem i verden åbenbart hvor du sød, ja det er jeg stort set - har stadig lidt væske men slet ikke noget der genere, nu har jeg bare rynkede fingre fordi der er så meget overskydende hud fordi huden har været SÅ spændt ud, det ret morsomt
taak hehe ja det må man sige, han skal bare frem i verden åbenbart
hvor du sød, ja det er jeg stort set - har stadig lidt væske men slet ikke noget der genere, nu har jeg bare rynkede fingre fordi der er så meget overskydende hud fordi huden har været SÅ spændt ud, det ret morsomt
BigHope13 skriver: Åh det lyder dejligt. Må være en stor befrielse at være sluppet for smerterne det meste af væsken selvom det har givet rynke fingre HHehe. mon ikke huden strammes op igen
Åh det lyder dejligt. Må være en stor befrielse at være sluppet for smerterne det meste af væsken selvom det har givet rynke fingre HHehe. mon ikke huden strammes op igen
det er SÅ fantastisk!! - og satser stærkt på huden trækker sig sammen igen
FrkZier skriver: det går rigtig fint, han vågner kun for at spise ca hver 3. time så det kan man vel ikke brokke sig over, lidt luft i maven engang imellem men så cykler vi lidt med benene og så er han glad igen det er på 100% amning, så jeg må producere fløde haha tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128