Isaak 4 uger (allerede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2013

M (:

FrkZier skriver:

Idag er det 4 UGER siden jeg fødte vores lille lækre dreng

tiden er fuuuldstændig stukket af fra os!

det kan godt være at supermanden var en del mindre end forventet/frygtet ved fødslen, men det er han da for alvor kommet efter, han vokser i REKORD fart!!

da vi blev udskrevet fra hospitalet for 3 uger siden var han:

3222g & 53 cm

igår var han:

4300g & 58 cm

det altså på 3UGER han er vokset så meget - han har da for alvor travlt den "lille" mand

ooooooooooog lige et par billeder af min lækkermås

Og elsker at billedet med viklen er taget i fugleperspektiv, så kan man rigtig se, hvor høj Andreas er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

FrkZier

Frejsmor skriver:

Årrh lækker lækkermås!!

Ja de vokser bare sindsygt hurtigt de små størrelser! Nu er han jo oppe på Frejs fødselsvægt, så hvis jeg kommer onsdag og sys han er lille bitte, så er det bare fordi jeg ikke er vant til mindre.. 

Str. 56 er måske også ved at være for småt nu? 

Glæder mig til at se jer på onsdag søde!

Har du egentlig nogen barselsønsker, tænker hvad mangler du? Det er træls at komme med noget som du allerede har et ton af hehe..

hehe ja du vil jo nok synes han er mini lille - specielt også når du jo er van til Frej er en del større nu

vi bruger stadig str. 50 body UDEN ben - de passer fint, men han har sååå lange ben, så hans bukser er 56/62 alt efter hvilke det er, men nu det sjældent han har andet på end en kort body uden ben da han er mega varm og det jo er varmt uden for

det eneste jeg lige ville mene vi mangler er faktisk en suttekæde eller måske sådan en barnevognskæde (hedder det det?) altså til at hænge over baby

vi glæder os også til at se dig

Anmeld

1. juni 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

for fanden søde! han er jo simpelthen bare VIDUNDERLIG!

iih tak søde

Anmeld

1. juni 2013

FrkZier

M (: skriver:

Og elsker at billedet med viklen er taget i fugleperspektiv, så kan man rigtig se, hvor høj Andreas er

haha ja det jo den vinkel andreas ser mig fra

når han bliver gammel nok og mor har brug for fred bliver han sendt på ferie hos moster-maiken

Anmeld

1. juni 2013

Babydrøm

FrkZier skriver:

Idag er det 4 UGER siden jeg fødte vores lille lækre dreng

tiden er fuuuldstændig stukket af fra os!

det kan godt være at supermanden var en del mindre end forventet/frygtet ved fødslen, men det er han da for alvor kommet efter, han vokser i REKORD fart!!

da vi blev udskrevet fra hospitalet for 3 uger siden var han:

3222g & 53 cm

igår var han:

4300g & 58 cm

det altså på 3UGER han er vokset så meget - han har da for alvor travlt den "lille" mand

ooooooooooog lige et par billeder af min lækkermås

Dejlig update og hvor er han sød  

Anmeld

1. juni 2013

FrkZier

AnnL skriver:

Dejlig update og hvor er han sød  

tusind tak

Anmeld

1. juni 2013

BabyMus

Lund18 skriver:

Tak, den må jeg lige få kigget nærmere på, den ser utrolig smart ud 

Hvis du skynder der lidt er der ophørsudsalg og halvpris på slynger.dk

Bare et tip.  

Anmeld

1. juni 2013

BabyMus

Sikke nogle rigtig søde billeder. Både af ham og også dem af jer. Man kan ringtig se I er en lille familie.

Anmeld

1. juni 2013

Anonym8827

Hvordan går det med natten osv.? kolik osv. Og han spiser vist fint er det m.mælk.? Eller erstatning.?

Men hvor fedt at i har det så godt alle samme

Anmeld

1. juni 2013

Frejsmor

FrkZier skriver:

hehe ja du vil jo nok synes han er mini lille - specielt også når du jo er van til Frej er en del større nu

vi bruger stadig str. 50 body UDEN ben - de passer fint, men han har sååå lange ben, så hans bukser er 56/62 alt efter hvilke det er, men nu det sjældent han har andet på end en kort body uden ben da han er mega varm og det jo er varmt uden for

det eneste jeg lige ville mene vi mangler er faktisk en suttekæde eller måske sådan en barnevognskæde (hedder det det?) altså til at hænge over baby

vi glæder os også til at se dig

Ja det vil jeg helt sikkert hehe!! Men jeg må jo hellere til at vænne mig til den bette størrelse igen!

Okay hehe, så han er en god blandig i størrelserne lige nu! Åh ja, det har godt nok været varmt, især i dag hehe!!

Jeg ser hvad jeg kan finde på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.