Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: Idag er det 4 UGER siden jeg fødte vores lille lækre dreng tiden er fuuuldstændig stukket af fra os! det kan godt være at supermanden var en del mindre end forventet/frygtet ved fødslen, men det er han da for alvor kommet efter, han vokser i REKORD fart!! da vi blev udskrevet fra hospitalet for 3 uger siden var han: 3222g & 53 cm igår var han: 4300g & 58 cm det altså på 3UGER han er vokset så meget - han har da for alvor travlt den "lille" mand ooooooooooog lige et par billeder af min lækkermås
Idag er det 4 UGER siden jeg fødte vores lille lækre dreng
tiden er fuuuldstændig stukket af fra os!
det kan godt være at supermanden var en del mindre end forventet/frygtet ved fødslen, men det er han da for alvor kommet efter, han vokser i REKORD fart!!
da vi blev udskrevet fra hospitalet for 3 uger siden var han:
3222g & 53 cm
igår var han:
4300g & 58 cm
det altså på 3UGER han er vokset så meget - han har da for alvor travlt den "lille" mand
ooooooooooog lige et par billeder af min lækkermås
Sikke en lækker-mås!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op, er der allerede gået 4 uger
Han er virkelig bare nuser og det går skisme hurtigt med vægten, hvilket vel kun er godt.
Idag er det 4 UGER siden jeg fødte vores lille lækre dreng tiden er fuuuldstændig stukket af fra os! det kan godt være at supermanden var en del mindre end forventet/frygtet ved fødslen, men det er han da for alvor kommet efter, han vokser i REKORD fart!! da vi blev udskrevet fra hospitalet for 3 uger siden var han: 3222g & 53 cm igår var han: 4300g & 58 cm det altså på 3UGER han er vokset så meget - han har da for alvor travlt den "lille" mand ooooooooooog lige et par billeder af min lækkermås
Sikke en lille (eller stor ) lækkermås han er
Frejsmor skriver: Ja det vil jeg helt sikkert hehe!! Men jeg må jo hellere til at vænne mig til den bette størrelse igen! Okay hehe, så han er en god blandig i størrelserne lige nu! Åh ja, det har godt nok været varmt, især i dag hehe!! Jeg ser hvad jeg kan finde på..
Ja det vil jeg helt sikkert hehe!! Men jeg må jo hellere til at vænne mig til den bette størrelse igen!
Okay hehe, så han er en god blandig i størrelserne lige nu! Åh ja, det har godt nok været varmt, især i dag hehe!!
Jeg ser hvad jeg kan finde på..
hehe ja, inden længe er det din tur
ja det dejlig besværligt
BigHope13 skriver: Suk hvor er han bare lækker smækker og sikke en fart han har på.Kom egentlig til at tænke på den anden dag om du er sluppet af med alle dine problemer med væsken og det med dine hænder, kan ikke lige huske hvad det hed.
Suk hvor er han bare lækker smækker og sikke en fart han har på.Kom egentlig til at tænke på den anden dag om du er sluppet af med alle dine problemer med væsken og det med dine hænder, kan ikke lige huske hvad det hed.
taak hehe ja det må man sige, han skal bare frem i verden åbenbart
hvor du sød, ja det er jeg stort set - har stadig lidt væske men slet ikke noget der genere, nu har jeg bare rynkede fingre fordi der er så meget overskydende hud fordi huden har været SÅ spændt ud, det ret morsomt
Miss Church skriver: Sikke en lækker-mås!
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128