Hvorfor tager man på under en graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Juliekp

E.J.mor. skriver:

ja som overskriften lyder, ved ikke lige hvordan jeg ellers skulle skrive det.

men jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor i tog på i jeres graviditet, var det pga i konstant spiste,eller spiste forkert eller var det pga væske i kroppen eller pga hormoner.

jeg er ret nervøs for at tage på i min kommende snart gravidtet pga jeg er i gang med projekt vægttab,og helst ikke vil tage på.

jeg tog 0 kg på  i begge mine andre graviditeter.

så håber i vil gøre mig lidt klogere, så jeg er forberedt,for den 3 graviditet  måske kan blive anderledes pga mit vægttab og mange forandringer i kroppen er sket osv 

hilsen charlotte

Jeg tog 3 kg på i min graviditet, fødte 38+3. 

Efter 14 dage havde jeg dog tabt 13 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

-Sigrid-

Min mor vejede 0 kg med mig ift hendes startsvægt fordi hun havde kastet så meget op.

Jeg selv tabte mig 8 kg den første måned, og endte med at veje 12+ pga væske. Min vægt hed -5 kg da min datter var 14 dage gammel. Men da jeg gik ind på hospitalet havde jeg ikke sko på (selvom jeg havde slippers med, og det var -10 grader), fordi jeg ikke kunne få dem på - og ikke gad vente!

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

E.J.mor. skriver:

ja som overskriften lyder, ved ikke lige hvordan jeg ellers skulle skrive det.

men jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor i tog på i jeres graviditet, var det pga i konstant spiste,eller spiste forkert eller var det pga væske i kroppen eller pga hormoner.

jeg er ret nervøs for at tage på i min kommende snart gravidtet pga jeg er i gang med projekt vægttab,og helst ikke vil tage på.

jeg tog 0 kg på  i begge mine andre graviditeter.

så håber i vil gøre mig lidt klogere, så jeg er forberedt,for den 3 graviditet  måske kan blive anderledes pga mit vægttab og mange forandringer i kroppen er sket osv 

hilsen charlotte

jeg tog næsten 30kg på ved den første, men da han var født viste det sig faktisk det hele havde være væske da jeg 4 dage efter hvor alt væsken var væk, vejede 65, hvor jeg normalt vejede 61

men på den anden side kunne jeg nok godt ha tålt at tage lidt mere på

Anmeld

31. maj 2013

Silas&Mille

Jeg tog baby, moderkage, fostervand og sådan på.

Havde tabt det hele en uges tid efter fødslen, og sådan har det været begge gange.

+10kg første gang og +5-6kg anden gang.
Jeg er overvægtig så det var en meget almindelig vægtøgning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.