Et halvt år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Mama3

Charliepar skriver:

Tak 

Det vil jeg da klart overveje, jeg er helt med på det lidt alternative

Det er jeg nemlig også:-), men det er jo meget forskelligt hva folk tror, men jeg er overbevist om at det var med til at vi var heldige.

det og så almindelig sund kost og motion ikke for mange kulhydrater.

jeg var ved zone t en gang om ugen, er så heldig at min gode kollega ter uddannet zoneterapeut så fik det lidt billigere :-) 

og så brugte jeg ægløsningstest og da den blev helt 100% positiv fik jeg en tid samme dag og så var det jo bare direkte hjem og på manden;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

AnthonsMor

Charliepar skriver:

Tak 

Ja, det er den virkelig. Det har også kun været den sidste halve måned, jeg har gået og ventet rigtigt. Normalt tænker jeg ikke meget over det, andet end når jeg kan mærke ægløsning og så et par dage før forventet menstruation. Det kommer jo nok på et tidspunkt 

Selvfølgelig kommer det en dag!

Anmeld

1. juni 2013

Papillon

Mama3 skriver:

Det er jeg nemlig også:-), men det er jo meget forskelligt hva folk tror, men jeg er overbevist om at det var med til at vi var heldige.

det og så almindelig sund kost og motion ikke for mange kulhydrater.

jeg var ved zone t en gang om ugen, er så heldig at min gode kollega ter uddannet zoneterapeut så fik det lidt billigere :-) 

og så brugte jeg ægløsningstest og da den blev helt 100% positiv fik jeg en tid samme dag og så var det jo bare direkte hjem og på manden;-)

Det lyder lovende, men jeg har lige Googlet lidt priser. Det er desværre for dyrt til vores budget lige nu  

Anmeld

1. juni 2013

Hullabullabulla

Selvom det er hårdt at stå i lige nu så tænk på det positive.. Det er sommer og du kan nyde et glas vin udendørs

Det skal nok lykkedes for jer - her håbede vi også på hurtig gevinst men der gik over 1 år uden så vi søgte hjælp og har nu en søn på 3 måneder..

Anmeld

1. juni 2013

Papillon

Britt88 skriver:

Selvom det er hårdt at stå i lige nu så tænk på det positive.. Det er sommer og du kan nyde et glas vin udendørs

Det skal nok lykkedes for jer - her håbede vi også på hurtig gevinst men der gik over 1 år uden så vi søgte hjælp og har nu en søn på 3 måneder..

Tak 

Ja det er sandt Jeg må lære mig selv at tænke positivt.

Anmeld

1. juni 2013

Stivdie

Charliepar skriver:

Så længe har vi prøvet nu. Et halvt år! Da vi begyndte, gik jeg med forventningen om et par måneder, måske tre, måske fire, men et halvt år - and still counting. 

Jeg fik åbenbart narret mig selv til at tro, at bare fordi man er ung og i sin mest fertile alder, så er det at blive gravid en dans på roser. Snydt.

Og nej, et halvt år er selvfølgelig ikke lang tid. Men det er det alligevel. For mig. Jeg bliver ved med at tænke i grund, hvorfor venter vi stadig? Er det mig, er det ham, er det begge, er det tilfældigt, er det skæbnebestemt?

Videre tænker jeg: Hvad kan vi gøre, for at optimere sandsynligheden? Men jeg kan simpelthen ikke finde på noget. 

Tænk, hvis der skal gå et halvt år til - eller længere. Gys.

Jeg måtte lige ud med tankerne. Der er ikke rigtig nogen, der kender til planen, så jeg har ikke nogen at tale med. Min tanke var også, at der måske er andre herinde, der kender til følelserne og tankerne. Jeg håber ikke, I er alt for trætte af at høre på mig, ellers er I velkomne til at springe indlægget over 

Jeg havde det fuldstændig som dig, da der var gået et halvt år, og tænkte at så var vi nok nogle af dem, der skulle have hjælp, så nu skulle jeg bare have tiden til at gå indtil vi kunne få det... Ganske få uger efter stod jeg med de to streger

Anmeld

1. juni 2013

Papillon

Stivdie skriver:

Jeg havde det fuldstændig som dig, da der var gået et halvt år, og tænkte at så var vi nok nogle af dem, der skulle have hjælp, så nu skulle jeg bare have tiden til at gå indtil vi kunne få det... Ganske få uger efter stod jeg med de to streger

Tak  Det er lige de tanker jeg går med! 

Håber virkelig, at vi følger jeres tilfælde  

Anmeld

1. juni 2013

Stivdie

Charliepar skriver:

Tak  Det er lige de tanker jeg går med! 

Håber virkelig, at vi følger jeres tilfælde  

Ja, lad os da for, at du kan følge mit eksempel og lægge et billede op af en fin positiv test i løbet af et par uger, ligesom jeg gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.