Charliepar skriver:
Så længe har vi prøvet nu. Et halvt år! Da vi begyndte, gik jeg med forventningen om et par måneder, måske tre, måske fire, men et halvt år - and still counting.
Jeg fik åbenbart narret mig selv til at tro, at bare fordi man er ung og i sin mest fertile alder, så er det at blive gravid en dans på roser. Snydt.
Og nej, et halvt år er selvfølgelig ikke lang tid. Men det er det alligevel. For mig. Jeg bliver ved med at tænke i grund, hvorfor venter vi stadig? Er det mig, er det ham, er det begge, er det tilfældigt, er det skæbnebestemt?
Videre tænker jeg: Hvad kan vi gøre, for at optimere sandsynligheden? Men jeg kan simpelthen ikke finde på noget.
Tænk, hvis der skal gå et halvt år til - eller længere. Gys.
Jeg måtte lige ud med tankerne. Der er ikke rigtig nogen, der kender til planen, så jeg har ikke nogen at tale med. Min tanke var også, at der måske er andre herinde, der kender til følelserne og tankerne. Jeg håber ikke, I er alt for trætte af at høre på mig, ellers er I velkomne til at springe indlægget over 
Vi gik også 6 måneder fra jeg stoppede på pillerne til jeg blev gravid..
Tiden er utrolig lang når man går og venter på det, men jeg tror altså på den teori om, at tænker man på det konstant, så sker det ikke.. Den dag vi stoppede med, at fokusere på det gik der kun 1½ måned..