Det er det jeg ikke ved :-(
Jamen så må du spørge dem på mandag. Der er stor forskel på om du bliver 'med-indberetteT' eller 'med-indberetteR'.
Jeg går ud fra at det du blev ked af var at du troede du også ville blive indberetteT, forstået sådan at kommunen så også skulle have fokus på dig, selvom det jo slet ikke var det sagen handlede om?
Men, måske er du også nervøs for at han skal vide at det er dig der har snakket med børnehaven og at det så er digd er indberetteR ham?
I hvert fald, hvis det er det første, så spørg børnehaven hvorfor de vil indberette dig også, når du fortæller dem at du er nervøs for at far slår.
Og hvis det er det sidste der trykker dig, så tag en snak med børnehaven og hør om du kan undlade at blive nævnt som medindberetter, hvis det er fordi du er bange for din eks.
Men jeg kunne forestille mig, at hvis børnehaven skal indberette noget, så skal de også fortælle hvorfor de tror der er noget galt, og hvordan de er blevet opmærksomme på det. På den måde kan det ske de er tvunget til at skrive at det faktisk var dig der gjorde dem opmærksomme på det, og bad dem observere om der kunne være noget om snakken.
Anmeld