fortryder i at i ved køn=??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Tina2

Vi har vidst det begge gange og det har vi bestemt ikke fortrudt!!!!! :-) Ønskede jo at vide det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

wamse

Jeg vidste kønnet ved mit yngste barn, og fortrød slet slet ikke

Anmeld

6. juli 2009

Henriette72

Jeg vidste også at det blev en pige og jeg har bestemt ikk fortrudt. Vi havde allerede navn klar før vi vidste at det blev en pige. Det var også nemmere for mig, at tale til hende og kunne kalde hende ved navn. Jeg synes at det var mere personligt.

Næste gang jeg bliver gravid () vil jeg også gerne vide det.

Anmeld

6. juli 2009

Lærke90

Jeg vil helt sikkert vide det nu her om nogle uger, når jeg skal til scanning igen..
Synes det er svært at købe tøj den dag i dag som er neutralt. Baby afdelingen er næsten delt op i lyserød og lyseblå
Men vi har vist allerede navne, hvis det bliver en pige, eller at det bliver en dreng

Anmeld

6. juli 2009

3rollinger

linda2009 skriver:

Det er også derfor jeg ikke vil have det at vide, for det er jo et af de eneste steder, man rigtig kan blive overrasket her i livet

Man har da ogsaa lov at blive overrasket naar man faar det at vide, selvom det er i uge 20. Overraskelsen er da lige stor som naar babyen kommer ud.

Jeg er ihvertfald glad for at have faaet det at vide begge gange og vaeret blevet overrasket paa det tidspunkt. Vil ogsaa have det at vide denne gang.

Knus
Trine

Anmeld

6. juli 2009

Betina88

Jeg vil sige det sådan , at vores barn viste sit køn på skærmen , så der var ingen tvivl at det er en dreng vi venter os .. Det var dejligt for os at få at vide , hva' det blev ..

Min kæreste vil også helst ha' en dreng .. Så hans ønske gik i opfyldelse ..

Anmeld

6. juli 2009

Balderson

Nej, jeg fortryder bestemt ikke at jeg har fået kønnet at vide på min søn og lillebror, som snart kommer til verden...

Jeg ville gerne vide hvad kønnet var til scanningen, men man skal selvfølgelig gøre sig det helt klart hvad det betyder...

Hvis jeg havde været i tvivl og først havde besluttet mig at få det at vide på selve dagen man skulle scannes, ville jeg ikke have det at vide, for så kan man jo godt komme til at fortryde det..

Men min mand og jeg har vidst fra dag 1, at vi gerne ville vide kønnet ;0)

For os betød det, at vi kunne planlægge værelset, tøj osv...

Og i bund og grund kan man jo også godt gøre det efter barnet er født, men vi synes det var så hyggeligt at gå og gøre værelset klar, købe ting/tøj ind til en dreng osv. under hele graviditeten og vi nød, at have god tid til det..

Anmeld

6. juli 2009

Pige2009

Trina skriver:

Man har da ogsaa lov at blive overrasket naar man faar det at vide, selvom det er i uge 20. Overraskelsen er da lige stor som naar babyen kommer ud.

Jeg er ihvertfald glad for at have faaet det at vide begge gange og vaeret blevet overrasket paa det tidspunkt. Vil ogsaa have det at vide denne gang.

Knus
Trine

Det er rigtigt

Anmeld

6. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville helst ikke vide det, hvis det var mig. Fordi jeg er sådan en type, der glææææder mig til juleaften, fordi jeg ikke ved, hvad der er i pakkerne.

Men altså - jeg tror nok at min mand næste gang siger at han og Idun bare MÅ vide, hvad for en slags der er i mors mave... mmm...

Om jeg vil fortryde det, kan man jo så ikke rigtig sige, for jeg vil helst ikke vide det, men jeg bliver jo så nødt til det

Barnet er jo det samme, det er bare overraskelsen der kommer på et andet tidspunkt

Anmeld

6. juli 2009

Stumpen

Jeg ville helst ikke vide det, hvis det var mig. Fordi jeg er sådan en type, der glææææder mig til juleaften, fordi jeg ikke ved, hvad der er i pakkerne.

Men altså - jeg tror nok at min mand næste gang siger at han og Idun bare MÅ vide, hvad for en slags der er i mors mave... mmm...

Om jeg vil fortryde det, kan man jo så ikke rigtig sige, for jeg vil helst ikke vide det, men jeg bliver jo så nødt til det

Barnet er jo det samme, det er bare overraskelsen der kommer på et andet tidspunkt

Enig i alt -specielt første afsnit
Anja -der ikke ahr vidst det nogen af gangene...og fortsat venter spændt, men "juleaften" skal åbenbart også trække ud denne gang 41+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.