fortryder i at i ved køn=??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

Det er også derfor jeg ikke vil have det at vide, for det er jo et af de eneste steder, man rigtig kan blive overrasket her i livet

er nu også glad for og vide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Leneur

Nej jeg fortryder absolut ikke at jeg ved hvad det bli'r. Jeg går og snakker med hende og kalder hende ved navn. Hvis hun også havde drillet ved 3. scanning (pga at hun ikke ville vise hjerteklapperne) ja så måtte jeg jo vente og se hvad det blev til fødslen men synes egentlig at det er dejligt at vide kønnet.
Mine niecer og nevø er også glade for at de ved det og kan næsten ikke vente på at hun kommer ud. De er henholdsvis 5 og 6 år. Min yngste niece gemmer tøj til hende og er så stolt over at det er hendes barnevogn som min pige skal trille rundt i.

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

NEJ ALDRIG og næste gang SKAL jeg os have det at vide.

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Mælkebøttebarn skriver:

Det er jo en kæmpe oplevelse i sig selv at blive mor - og så er det da også en overraskelse at se hvordan h*n ser ud

er nu også glad for jeg ved det er en dreng og ja glæder miig til og se ham det en overrelske

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Mælkebøttebarn skriver:

Det er jo en kæmpe oplevelse i sig selv at blive mor - og så er det da også en overraskelse at se hvordan h*n ser ud

Anmeld

5. juli 2009

Lusi

Vi ville ik vide det..

Ville overraskes
Men vi var så sikre på det var en dreng.. Blev det så ik lige..
Alle spurgte hva jeg helst ville have og kunne slet ik svare på det..
Kan da hverken se fordele eller ulemper ved nogle af delene, så svarede bare pænt hver eneste gang at jeg håbede h*n havde 10 fingre og tæer..

Vores andet barn vil jeg heller ik vide hvad bliver..

Anmeld

5. juli 2009

xx

Jeg har vidst det alle 3 gange og har været SÅ glad for det valg   Jeg synes i forvejen det er stort og fantastisk nok at blive mor og møde sin lille baby, så synes kun det har gjort graviditeten sjovere og mere spændende først at gå og være spændt på at høre kønnet ved skanningerne og derefter rigtig kunne vælge navn, finde tøj og indrette værelse så det passede til kønnet. Synes det må være lidt kedeligt kun at kunne købe neutralt tøj osv...

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Mælkebøttebarn skriver:

trode din skulle hedde mikkel

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Elskermiinsøøn! skriver:

trode din skulle hedde mikkel

Jeg tvivler lidt
Kan også godt lide Noah eller Malthe... Så intet er afgjort endnu

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg tvivler lidt
Kan også godt lide Noah eller Malthe... Så intet er afgjort endnu

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.