fortryder i at i ved køn=??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
41 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

hej, vile lige høre dem der fået kønet afvide om i nogle sinde har fortrugt i fik det afvide?? jeg aver miig godt nok over jeg fik det afvide må jeg indrømme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Ox.

Elskermiinsøøn! skriver:

hej, vile lige høre dem der fået kønet afvide om i nogle sinde har fortrugt i fik det afvide?? jeg aver miig godt nok over jeg fik det afvide må jeg indrømme!

Jeg er nu fint tilfreds med at vide det, men havde de ikke kunne se det, havde det også været mig fuldstændig ligemeget.

Jeg møder dog mange der er lidt dømmende overfor mig, pga jeg har fået det at vide, men det er mest ældre mennesker, der simpelthen synes det er for meget at man kan få det at vide den dag i dag.

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

SussieOx skriver:

Jeg er nu fint tilfreds med at vide det, men havde de ikke kunne se det, havde det også været mig fuldstændig ligemeget.

Jeg møder dog mange der er lidt dømmende overfor mig, pga jeg har fået det at vide, men det er mest ældre mennesker, der simpelthen synes det er for meget at man kan få det at vide den dag i dag.

hehe er også glad for det på en måde. men fortryder det også hehe, min lille mand var nu så villig til og vise sin tap at dumme miig ku se det var en tap hehe har ik forstand på det, men jeg ku tydlig se det var en tap og de sage også det var en dreng og min onkel sage også jeg skulle lade være med og få kønet afvide for det gjorde man nomalt ikk sage han men bestemt han ikk!!

Anmeld

5. juli 2009

Kristina V

Vi viste intet. havde dog på fornemmeren det var en pige..

Synes det er fint folk kan få kønnet og vide.. Der er jo ingen tvang.

Anmeld

5. juli 2009

starsofheaven

vi ville gerne vide det og har ikke fortrdt på noget tidspunkt, men med den næste skal det komme som overraskelse

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Elskermiinsøøn! skriver:

Jeg troede, du var rigtig glad for det.... Hvorfor ærgrer du dig? Jeg kender ikke kønnet

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

Jeg troede, du var rigtig glad for det.... Hvorfor ærgrer du dig? Jeg kender ikke kønnet

fordi det ku haa vært spænede med en overrelske

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Elskermiinsøøn! skriver:

Det er også derfor jeg ikke vil have det at vide, for det er jo et af de eneste steder, man rigtig kan blive overrasket her i livet

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Jeg er rigtig glad for at jeg ved det, så jeg kan shoppe tøj i drengefarver og indrette børneværelset til en lille dreng Samt jeg kan nøjes med at tænke i drengenavne

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Elskermiinsøøn! skriver:

Det er jo en kæmpe oplevelse i sig selv at blive mor - og så er det da også en overraskelse at se hvordan h*n ser ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.