Flinke mennesker JAYY

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Nej vi hørte aldrig rigtig tilbage fra advokaten, og da vi så endelig fik fat på igen, var huset blevet solgt. 

Men det er virkelig mærkeligt, for det blev solgt i jan, og det står stadig ubeboet og uberørt! X

Ja, det virker da lidt mærkeligt - måske køberne har fået det billig og så bare har det til at stå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Babydrøm

StineW79 skriver:

Ja det er altså lige hva der bor på vores vej!!

Vi bor på en lille dejlig lukket vej, med kun 8 huse.lidt oppe af vores vej bor en familie, med en pige der er 1 1/2 år ældre end thea. Så lige her for lidt siden kommer moren ned med en hel bærepose proppet med tøj thea måtte få, hvis vi havde lyst. Siger da ja tak det vil vi da meget gerne, hva de sku ha for det?? Hun siger de ik ska noget for. 

Nuhar jeg så lige kigget posen igennem, og det er næsten ener af mærketøj. Der er Ralph Lauren shorts, pom de Lux, milk og mange andre fine ting.Ih hvor erfoleg bare søde altså! Luksus!! Vh stine

Skønt med sådanne naboer Lige sådan et sted man drømmer om at bo  

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fenja09 skriver:

Ja, det virker da lidt mærkeligt - måske køberne har fået det billig og så bare har det til at stå.

De har betalt 1,2 fik jeg at vide af advokaten, så det er jo ik så dyrt, men syntes nu stadig det er lidt mærkeligt at de bare lade det stå til. 

Anmeld

29. maj 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

De har betalt 1,2 fik jeg at vide af advokaten, så det er jo ik så dyrt, men syntes nu stadig det er lidt mærkeligt at de bare lade det stå til. 

Det synes jeg da er mange penge - især for et hus man ikke bruger...men det er jo ikke alt man skal forstå

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fenja09 skriver:

Det synes jeg da er mange penge - især for et hus man ikke bruger...men det er jo ikke alt man skal forstå

Ja det er jo mange penge, men de fik det mega billigt pga det er et dødsbo. Havde det sku være solgt alm, havde det nok kostet omkring 1,5-1,6. Der var nogen der havde hørt at de bare ville rive huset ned og bygge nyt, men det syntes jeg godt nok lyder helt tosset!

Altså det er jo klart at hele huset ska sættes i stand, men selv huset er bare rigtig fint og fejler ik noget. Så vi venter spændt på at møde vores nye naboer! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.