StineW79 skriver:
Der er bare fordele ved de små lukkede veje! Vores gamle nabo som desvære døde sidste år, kaldte thea for bedstefar bent. Vi har holdt jul og nytår sammen med ham et par gange og da han døde arvede vi hans kat, som ellers sku ha været aflivet.
Det er så dejligt når man ka gøre lidt for hinanden, uden at få noget igen! X
Ja, det kan jeg faktisk godt huske at du har nævnt i en tråd, det med jeres afdøde nabo - men tror måske ( hvis jeg husker rigtigt) at det drejede sig om møbler man kunne restaurere?
Vi er også rigtig gode til at hjælpe hinanden her på vejen og kun som vennetjenester. Hvis den ene nabo ikke kan passe vores katte når vi tager hjemmefra, ja så spørger vi bare en af de andre - der er altid nogen der kan og det er dejligt. Igår kom naboen en med en baby alarm og spurgte om vi ville høre efter deres mindste i en halv times tid og det gør vi selvfølgelig. Udover det spiser vi sammen - alle tøserne på vejen holder "Til middag hos..." og så skiftes vi til at lave mad en gang om måneden. Mændene vil starte en "kort-klub" hehe
Synes det rart og behageligt at man kan sammen - også i fritiden, lave grill-aftenener og jeg invitere naboens store pige ind om julen og så laver vi klippe-klister osv. Super hyggeligt 
Anmeld