Flinke mennesker JAYY

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Der er bare fordele ved de små lukkede veje! Vores gamle nabo som desvære døde sidste år, kaldte thea for bedstefar bent. Vi har holdt jul og nytår sammen med ham et par gange og da han døde arvede vi hans kat, som ellers sku ha været aflivet.

Det er så dejligt når man ka gøre lidt for hinanden, uden at få noget igen! X

Ja, det kan jeg faktisk godt huske at du har nævnt i en tråd, det med jeres afdøde nabo - men tror måske ( hvis jeg husker rigtigt) at det drejede sig om møbler man kunne restaurere?

Vi er også rigtig gode til at hjælpe hinanden her på vejen og kun som vennetjenester. Hvis den ene nabo ikke kan passe vores katte når vi tager hjemmefra, ja så spørger vi bare en af de andre - der er altid nogen der kan og det er dejligt. Igår kom naboen en med en baby alarm og spurgte om vi ville høre efter deres mindste i en halv times tid og det gør vi selvfølgelig. Udover det spiser vi sammen - alle tøserne på vejen holder "Til middag hos..." og så skiftes vi til at lave mad en gang om måneden. Mændene vil starte en "kort-klub" hehe

Synes det rart og behageligt at man kan sammen - også i fritiden, lave grill-aftenener og jeg invitere naboens store pige ind om julen og så laver vi klippe-klister osv. Super hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Laulund87

Jeg har også givet meget væk og nogle gange blev det værdsat, men har også oplevet ikke engang at få et tak. Så det er slut

Nu giver jeg meget til Mødrehjælpen for så ved jeg det bliver værdsat

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
M (: skriver:

Det er SÅ skønt, når man får noget uden at der forventes noget igen; fik en helt bærepose med tøj i 50/56 til Hjalte af Stjernholm87 herinde fra.. Tøjet havde aldrig været brugt (kun vasket), da hendes to drenge var for lange fra fødslen.. SÅ lækkert!  Pga. den pose (og barselsgaver) har vi endnu stort set ikke selv købt tøj til Hjalte, og han er tre måneder d. 7. juni.. 

Det er simpelhen fantastisk!! Vh stine

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Ja, det kan jeg faktisk godt huske at du har nævnt i en tråd, det med jeres afdøde nabo - men tror måske ( hvis jeg husker rigtigt) at det drejede sig om møbler man kunne restaurere?

Vi er også rigtig gode til at hjælpe hinanden her på vejen og kun som vennetjenester. Hvis den ene nabo ikke kan passe vores katte når vi tager hjemmefra, ja så spørger vi bare en af de andre - der er altid nogen der kan og det er dejligt. Igår kom naboen en med en baby alarm og spurgte om vi ville høre efter deres mindste i en halv times tid og det gør vi selvfølgelig. Udover det spiser vi sammen - alle tøserne på vejen holder "Til middag hos..." og så skiftes vi til at lave mad en gang om måneden. Mændene vil starte en "kort-klub" hehe

Synes det rart og behageligt at man kan sammen - også i fritiden, lave grill-aftenener og jeg invitere naboens store pige ind om julen og så laver vi klippe-klister osv. Super hyggeligt

Ja mig og en af hans gamle veninder ( som også er vores veninde ) ville gerne opkøbe hans indbo, fordi vi syntes det ville være mærkeligt at fremmede sku rode i hans ting. Også ku bonus jo så være at der måske ku være lidt spænde ting, vi ku bruge!! 

Det lyder så hyggeligt, med til middag hos!! X

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Jeg har også givet meget væk og nogle gange blev det værdsat, men har også oplevet ikke engang at få et tak. Så det er slut

Nu giver jeg meget til Mødrehjælpen for så ved jeg det bliver værdsat

Det syntes jeg bare ik er ok! Altså syntes da at det mindste man ka gøre er at sige tak!! 

Mødrehjælpen er også bare rigtig godt! Kender flere der har fået ting derfra osv. Vh stine

Anmeld

29. maj 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Ja mig og en af hans gamle veninder ( som også er vores veninde ) ville gerne opkøbe hans indbo, fordi vi syntes det ville være mærkeligt at fremmede sku rode i hans ting. Også ku bonus jo så være at der måske ku være lidt spænde ting, vi ku bruge!! 

Det lyder så hyggeligt, med til middag hos!! X

Fik i så købt det eller hvordan?

Anmeld

29. maj 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Det syntes jeg bare ik er ok! Altså syntes da at det mindste man ka gøre er at sige tak!! 

Mødrehjælpen er også bare rigtig godt! Kender flere der har fået ting derfra osv. Vh stine

Ja det synes jeg også, men nej føler mig ret meget udnyttet..

Ja Mødrehjælpen er et super koncept

Anmeld

29. maj 2013

Chevro

Flodkilling skriver:

Dejligt!!

Vi bor så blandt pensionister (70+) så vi får altid gratis kage, griner.

Det er altså også konge!!

Anmeld

29. maj 2013

gonefishing

Chevro skriver:

Det er altså også konge!!

ja! lige indtil man begynder at tage på, og prøver at sige: "vi spiser ikke så meget kage mere, vi er blevet fede af det", det forstår de ikke rigtigt... så er der lige en pause på 2 uger, og så får man kage igen

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Fik i så købt det eller hvordan?

Nej vi hørte aldrig rigtig tilbage fra advokaten, og da vi så endelig fik fat på igen, var huset blevet solgt. 

Men det er virkelig mærkeligt, for det blev solgt i jan, og det står stadig ubeboet og uberørt! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.