Flinke mennesker JAYY

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
24 svar
27 synes godt om
29. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er altså lige hva der bor på vores vej!!

Vi bor på en lille dejlig lukket vej, med kun 8 huse.lidt oppe af vores vej bor en familie, med en pige der er 1 1/2 år ældre end thea. Så lige her for lidt siden kommer moren ned med en hel bærepose proppet med tøj thea måtte få, hvis vi havde lyst. Siger da ja tak det vil vi da meget gerne, hva de sku ha for det?? Hun siger de ik ska noget for. 

Nuhar jeg så lige kigget posen igennem, og det er næsten ener af mærketøj. Der er Ralph Lauren shorts, pom de Lux, milk og mange andre fine ting.Ih hvor erfoleg bare søde altså! Luksus!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

M&F&C

Dejligt - de skal da næsten have en flaske god vin og en blomst/chokolade

Skønt at vide, at ude i den store grumme verden findes der stadig folk med et godt hjerte, og hvis horisont rækker lidt længere end til eget matrikelnr

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

M&F skriver:

Dejligt - de skal da næsten have en flaske god vin og en blomst/chokolade

Skønt at vide, at ude i den store grumme verden findes der stadig folk med et godt hjerte, og hvis horisont rækker lidt længere end til eget matrikelnr

Ja gode mennesker ka man i hvert fald ik få for mange af!! 

Vi har det bare rigtig godt på vores lille vej, hvor vi holder øje med hinandens huse osv når folk er på ferie, deler ud af overskudet fra haver og drivhuse, så tænker at jeg ska op med en buket rabarber sener!! 

Det er altså bare dejligt!! Vh stine

Anmeld

29. maj 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Vi bor på en lille dejlig lukket vej, med kun 8 huse.lidt oppe af vores vej bor en familie, med en pige der er 1 1/2 år ældre end thea. Så lige her for lidt siden kommer moren ned med en hel bærepose proppet med tøj thea måtte få, hvis vi havde lyst. Siger da ja tak det vil vi da meget gerne, hva de sku ha for det?? Hun siger de ik ska noget for. 

Nuhar jeg så lige kigget posen igennem, og det er næsten ener af mærketøj. Der er Ralph Lauren shorts, pom de Lux, milk og mange andre fine ting.Ih hvor erfoleg bare søde altså! Luksus!! Vh stine

Det er super sødt når folk tænker på andre uden at skulle have noget igen!

Vi bor selv på en blind/lukket vej også med kun 8 huse, og vi taler alle sammen med hinanden, men før vi lærte vores nabo at kende kom hun med en stor pose fyldt med vente-tøj - også ganske gratis. Hun har 4 børn og de skal ikke have flere. Da jeg så var nået længere hen i graviditeten kom hun også med en sort sæk proppet til randen med babytøj fra str 50-68 og siden er de løbende kommet ind med tøjsække til vores Alberte.

Vi har oplevet det et par gange - manden herhjemme er også kommet med Hummel tøj, PDL, Småfolk etc. også en sort sæk fyldt fra en kollega. Man kan ikke lade være med at blive lidt rørt af det og overvejede at give en flaske vin selvom de ikke ønsker noget.

/Fenja

Anmeld

29. maj 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ja gode mennesker ka man i hvert fald ik få for mange af!! 

Vi har det bare rigtig godt på vores lille vej, hvor vi holder øje med hinandens huse osv når folk er på ferie, deler ud af overskudet fra haver og drivhuse, så tænker at jeg ska op med en buket rabarber sener!! 

Det er altså bare dejligt!! Vh stine

Det er bare skønt:-D:-D:-D
Vi bor desværre ikke så et sted:-( Men det gør min moster, og hendes nabo har en søn på 3år. De har næsten kun mærkevare tøj til ham og det sælger hun og resten får vi. Denne gang var der molo og 2 trøjer som der stadig var mærker på:-D Vi skal heller give noget for det.
Vi får tit tøj der fra:-D det er SKØNT:-D:-D:-D

Anmeld

29. maj 2013

gonefishing

StineW79 skriver:

Dejligt!!

Vi bor så blandt pensionister (70+) så vi får altid gratis kage, griner.

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Det er super sødt når folk tænker på andre uden at skulle have noget igen!

Vi bor selv på en blind/lukket vej også med kun 8 huse, og vi taler alle sammen med hinanden, men før vi lærte vores nabo at kende kom hun med en stor pose fyldt med vente-tøj - også ganske gratis. Hun har 4 børn og de skal ikke have flere. Da jeg så var nået længere hen i graviditeten kom hun også med en sort sæk proppet til randen med babytøj fra str 50-68 og siden er de løbende kommet ind med tøjsække til vores Alberte.

Vi har oplevet det et par gange - manden herhjemme er også kommet med Hummel tøj, PDL, Småfolk etc. også en sort sæk fyldt fra en kollega. Man kan ikke lade være med at blive lidt rørt af det og overvejede at give en flaske vin selvom de ikke ønsker noget.

/Fenja

Der er bare fordele ved de små lukkede veje! Vores gamle nabo som desvære døde sidste år, kaldte thea for bedstefar bent. Vi har holdt jul og nytår sammen med ham et par gange og da han døde arvede vi hans kat, som ellers sku ha været aflivet.

Det er så dejligt når man ka gøre lidt for hinanden, uden at få noget igen! X

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Tauf skriver:

Det er bare skønt:-D:-D:-D
Vi bor desværre ikke så et sted:-( Men det gør min moster, og hendes nabo har en søn på 3år. De har næsten kun mærkevare tøj til ham og det sælger hun og resten får vi. Denne gang var der molo og 2 trøjer som der stadig var mærker på:-D Vi skal heller give noget for det.
Vi får tit tøj der fra:-D det er SKØNT:-D:-D:-D

Det er nemlig bare dejligt! X

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Flodkilling skriver:

Dejligt!!

Vi bor så blandt pensionister (70+) så vi får altid gratis kage, griner.

Vores gade har endelig været ret blandet, men nu er vi flest " unge " mennesker i midten af 30'erne. Og her er det vist mest mig som bager  Vh stine

Anmeld

29. maj 2013

M (:

StineW79 skriver:

Det er SÅ skønt, når man får noget uden at der forventes noget igen; fik en helt bærepose med tøj i 50/56 til Hjalte af Stjernholm87 herinde fra.. Tøjet havde aldrig været brugt (kun vasket), da hendes to drenge var for lange fra fødslen.. SÅ lækkert!  Pga. den pose (og barselsgaver) har vi endnu stort set ikke selv købt tøj til Hjalte, og han er tre måneder d. 7. juni.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.