alder er blot et tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2009

trunte89

Synes bestemt også bare, at alder er et tal.
Min kæreste er 7 år ældre end mig, og den yngste jeg har været sammen med.

Fyre på min alder siger mig intet.  Ikke på dén måde hvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Pige2009

Betina88 skriver:

Mig og min kæreste er begge 21 år .. Men han er så bare et år ældre .. Jeg har haft en kæreste der var 26 år , og det er også rigeligt .. 6-7 år forskel skader ikk' mig , men jeg ville aldrig falde for en der var mere end det ..

Jeg synes faktisk det er lidt "klamt" at nogle er sammen , når der er 10 eller 14 imellem personerne ..

Hmm...  Klamt ligefrem. Hvad er der klamt i det?

Anmeld

6. juli 2009

FruPudderkvast

Der er 5 år mellem min kæreste og jeg.. Jeg er 19, han er 24.. Og vi passer perfekt sammen!  Har været sammen i 5 år nu, og da vi fandt sammen var der godt nok mange negative kommentarer.. Men som vi bliver ældre, bliver det mere "naturligt" med 5 års forskel.. Og nu venter vi barn sammen.. Så for mig betyder alderen (og andres mening) ikke noget!

Sarah 19 + 0 -  som dog mener at der alligevel går en grænse for aldersforskellen

Anmeld

7. juli 2009

malou

Diana... skriver:

Godt skrevet og helt enig. 

Og ihhh hvor kan man høre du stadig er nyforelsket 

MEGET forelsket... helt op over begge ører... smiler. Har aldrig haft en dejligere mand Så hans alder er slet ikke noget jeg eller vores familie skænker en tanke. Vi kan jokke lidt med det.... at jeg var "lækker, ung og smækker" haha... til en ung viril fyr som Dennis. virkelig morsomt...

knus til dig smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.