Køber du meget Økologi? Hvad prioritere du, når du køber øko?
eg ville rigtig gerne kunne købe meget øko, men manden kan slet ikke se, det er noget at give penge for, når mængden netop er mindre og prisen dyrer. Kan godt følge ham, men tænker lidt anderledes der.
Dog kan jeg godt mærke det på mængden fx på mælk. Økomælk koster ca 8,- hvor billigmælk koster 4,- Det kan godt mærkes, når man drikker 10-12 liter om ugen.
Økokød kan næsten ikke lade sig gøre. Megadyrt pga mængden.
Hvad køber du og hvad prioritere du højt?
Jeg køber altid øko citroner og øko løg. Resten er når det er på tilbud, så prisen er næsten det samme som alm varer. Dog er det kun på fødevarer, jeg kigger økologi.
Vi køber stortset kun økologisk! Hvis vores økonomi havde kunne rumme det havde det være 100% økologisk, men det kan det ikke lige i øjeblikket. Men ville super gerne kunne købe økologisk kød, det er bare vildt dyrt - desværre 
Jeg køber ALTID økologisk æg, mælk, mel, smør, frugt og grøntsager.. Kunne aldrig drømme om at "støtte" buræg eller lignende.
Jeg går meget op i økologi, måske lidt for meget (men hvor meget er for meget?), synes ikke man kan tænke nok på sig selv, familie og omgivelser.
Jeg er helt vild med økologiske råvarer, shampoo, tøj og lignende.. 
Dyrene har en enorm vigtig rolle i det her. Det går til et godt "formål", og derfor vil jeg gerne give de ekstra kroner for at støtte dyrevelfærden. Samtidig så når vi slet ikke at spise 1 kg løg inden de bliver dårlige eller lignende, så her passer mængden egentlig meget godt!
Min datter får også kun økologisk modermælkserstatning fra Arla.