Tågænger på 9 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

L&V

nielsen80 skriver:

Hahaha måtte lige google kartoffel handske og faktisk ja sådan en har vi. Vil da begynde at bruge den så(ligger ellers så fin ubrugt i skuffen), og god ide med sangen - hun ELSKER at synge.

Vil gerne hjælpe det på vej- kan næsten ikke holde ud i mit hoved, hun skal være i DP en hel dag uden at være mobil - hun er lige startet, men er der kun et par timer, men når jeg starter arbejde, så skal hun være der noget længere. Ville så gerne, at hun var lidt mere selvhjulpen på det tidspunkt.

Arh men er det ik skønt at den ik har lagt der forgæves Jamen gør børn ik bare det, det gælder om at være kreativ til tider..

Tror hurtigt de finder en måde at komme rundt på og få fat i det de nu gerne vil.. Syntes alt begyndte at gå hurtigt med laura da hun kom i dp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

l.kjoeller

nielsen80 skriver:

Hold da op - der var en der fik travlt. Min erfaring med min datter er dog, at hun tager sig den tid de nu tager, og hun har ikke travlt. Men fedt med sådan en succes historie!

det gør de også

Anmeld

28. maj 2013

vitapigen

Min datter var også meget stor (vejede allerede 10 kg da hun blev 6 mdr ). Hun havde spagettiben indtil hun blev 1 år og kunne stadig kun krybe. Det viste sig så at hun var låst i ryggen (har aldrig haft ondt), så et par omgange ved kiropraktor lærte hun det med at kravle og da hun blev 18 mdr. lærte hun at gå....

Med i hendes situation spillede vægten en stor rolle + at hendes ryg var låst i lænden + nakken.

Men hvis hun allerede nu prøver at komme i kravlestilling, skal det andet da nok komme bagefter Ellers få hende tjekket ved kiropraktor hvis du er bekymret

Anmeld

28. maj 2013

nielsen80

vitapigen skriver:

Min datter var også meget stor (vejede allerede 10 kg da hun blev 6 mdr ). Hun havde spagettiben indtil hun blev 1 år og kunne stadig kun krybe. Det viste sig så at hun var låst i ryggen (har aldrig haft ondt), så et par omgange ved kiropraktor lærte hun det med at kravle og da hun blev 18 mdr. lærte hun at gå....

Med i hendes situation spillede vægten en stor rolle + at hendes ryg var låst i lænden + nakken.

Men hvis hun allerede nu prøver at komme i kravlestilling, skal det andet da nok komme bagefter Ellers få hende tjekket ved kiropraktor hvis du er bekymret

Hold da op sikke en basse

Hun gik til kiropraktor de første måneder af hendes liv grundet en lidt hård start på livet - så med mindre de er. Kommet låsninger siden hen, så skulle hun være ok. Men måske man lige skulle tage til tjek igen...

Tak for svar

Anmeld

28. maj 2013

vitapigen

nielsen80 skriver:

Hold da op sikke en basse

Hun gik til kiropraktor de første måneder af hendes liv grundet en lidt hård start på livet - så med mindre de er. Kommet låsninger siden hen, så skulle hun være ok. Men måske man lige skulle tage til tjek igen...

Tak for svar

hehe det fik da også en ende... Hun nærmer sig de 2 år og vejer 15 kg, så godt at hun ikke blev ved med at tage på i den fart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.