Baby jogger-Spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

2721

Dot D skriver:

Så skal du "kun" lægge i varekurven underneden... Men det kan så blive besparende, for der kan jo ikke være så meget

Haha, ja det tør da siges. Fandt ud af i går jeg havde lagt den forkerte op. Det er en summit XC single, ved ikke om det er relevant
Må jeg spørge hvorfor du har valgt en baby jogger? Er det for at løbe eller fordi den er god og køre med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Dot D

2721 skriver:

Haha, ja det tør da siges. Fandt ud af i går jeg havde lagt den forkerte op. Det er en summit XC single, ved ikke om det er relevant
Må jeg spørge hvorfor du har valgt en baby jogger? Er det for at løbe eller fordi den er god og køre med?

Det var i håbet om at kunne "lære" at løbe, for det har jeg aldrig kunnet finde ud af Men det er blevet til for lidt løb, og i stedet meget mere transport

Nu er ungerne ved at være for store til den, så må vist hellere få den sat til salg - den fylder jo lidt i landskabet

Anmeld

28. maj 2013

2721

Dot D skriver:

Det var i håbet om at kunne "lære" at løbe, for det har jeg aldrig kunnet finde ud af Men det er blevet til for lidt løb, og i stedet meget mere transport

Nu er ungerne ved at være for store til den, så må vist hellere få den sat til salg - den fylder jo lidt i landskabet

Hehe ja okay
Jeg skal ikke bruge den til at løbe. Men havde fået den anbefalet fordi den skulle køre godt og jeg kan nemmer bære den op af trappen fordi den nemt kan klappe sammen. Ved bare ikke om det er et dårligt valg.

Anmeld

28. maj 2013

Dot D

2721 skriver:

Hehe ja okay
Jeg skal ikke bruge den til at løbe. Men havde fået den anbefalet fordi den skulle køre godt og jeg kan nemmer bære den op af trappen fordi den nemt kan klappe sammen. Ved bare ikke om det er et dårligt valg.

Altså, jeg har været glad for vores, så det er jeg sikker på, at du også nok skal blive, de er nemlig nemme at flytte rundt, når de er klappet sammen.

Det kan jo også være, at den du har kan holde til lidt mere på styret, end min kan

Jeg har også haft lidt liggende ovenpå kalechen, så der er flere muligheder

Anmeld

28. maj 2013

2721

Dot D skriver:

Altså, jeg har været glad for vores, så det er jeg sikker på, at du også nok skal blive, de er nemlig nemme at flytte rundt, når de er klappet sammen.

Det kan jo også være, at den du har kan holde til lidt mere på styret, end min kan

Jeg har også haft lidt liggende ovenpå kalechen, så der er flere muligheder

Det er dejligt at høre, er nemlig hårdt at slæbe en stor klapvogn op og ned af trappen nogen gange 4 gange på En dag, plus den fylder indenfor.

Derstår man ikke må, men har lige prøvet og den vipper ikke når der er lidt i, men der skal nok ikke ret mange ting i.

Anmeld

28. maj 2013

Dot D

2721 skriver:

Det er dejligt at høre, er nemlig hårdt at slæbe en stor klapvogn op og ned af trappen nogen gange 4 gange på En dag, plus den fylder indenfor.

Derstår man ikke må, men har lige prøvet og den vipper ikke når der er lidt i, men der skal nok ikke ret mange ting i.

Det var også kun lidt, jeg lagde dér, men jeg tror, du finder dine egne måder at bruge den på, når først du kommer igang, man vænner sig også til at holde fast i den

Anmeld

28. maj 2013

2721

Dot D skriver:

Det var også kun lidt, jeg lagde dér, men jeg tror, du finder dine egne måder at bruge den på, når først du kommer igang, man vænner sig også til at holde fast i den

Det er nok rigtig nok
Nu tager jeg den ihvertfald i brug og så kan den ikke byttes

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

2721 skriver:

Jeg havde fundet den forkerte model frem. Den jeg har fundet er en summit. XC single.
Nettet levner bare ikke megen plads til oppakning
Har i den for at kunne løbe?

Nej så kan ikke hjælpe der

Anmeld

28. maj 2013

2721

Maja84 skriver:

Nej så kan ikke hjælpe der

Det er stadig en baby jogger
Har taget den i brug nu

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

2721 skriver:

Det er stadig en baby jogger
Har taget den i brug nu

Jeg troede du snakkede om mærket baby jogger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.