Baby jogger-Spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
32 svar
1 synes godt om
27. maj 2013

2721

Hey

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Jeg har fået denne baby jogger i fødselsdagsgave.
Men er i tvivl om hvor vidt jeg kan bruge den. Har fået at vide at jeg ikke kan have en taske hængende på styret da den så kan vælte- nogen der har erfaring med det?

Jeg har ikke bil og den skal derfor bruges til at handle med og når vi skal besøge andre og overnatte.

Håber der er nogen af jeg skønne kvinder der har lidt erfaring
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Dot D

Nu er det godt nok ikke den dér, jeg har, men de vipper altså rigtigt nemt. Hvis jeg feks har haft den store taske med skiftetøj til børnehaven med og den lille almindelige taske, så vipper den, og det er da ikke såååå tungt igen. Har jeg brugt den til mere tungt, har Sophus gået ved siden af og sagerne på sædet

Anmeld

27. maj 2013

StudPsyk

Nu er det godt nok en tvillingeudgave vi har, men jeg ville ikke hænge noget på styret Den vipper nemt, ja, hvis man har noget hængende. Så vi har lette tasker til at stå ovenpå liften eller nede i varkurven med det andet. Ellers kan jeg kun anbefale babyjogger, fantastiske vogne de laver! Jeg ville beholde den

Anmeld

27. maj 2013

2721

Dot D skriver:

Nu er det godt nok ikke den dér, jeg har, men de vipper altså rigtigt nemt. Hvis jeg feks har haft den store taske med skiftetøj til børnehaven med og den lille almindelige taske, så vipper den, og det er da ikke såååå tungt igen. Har jeg brugt den til mere tungt, har Sophus gået ved siden af og sagerne på sædet

Vipper den mens barnet sidder i?

Anmeld

27. maj 2013

2721

Janne T. skriver:

Nu er det godt nok en tvillingeudgave vi har, men jeg ville ikke hænge noget på styret Den vipper nemt, ja, hvis man har noget hængende. Så vi har lette tasker til at stå ovenpå liften eller nede i varkurven med det andet. Ellers kan jeg kun anbefale babyjogger, fantastiske vogne de laver! Jeg ville beholde den

Men varekurven er jo microskopisk
Jeg synes den er så fin, men er jo nyttesløst hvis jeg ikke kan bruge den

Anmeld

27. maj 2013

StudPsyk

2721 skriver:

Men varekurven er jo microskopisk
Jeg synes den er så fin, men er jo nyttesløst hvis jeg ikke kan bruge den

Nu er vores jo ret stor fordi det er en tvillingevogn, men kan godt se problemet i en enkelt... men hvis du ikke føler du kan bruge den, ville jeg bytte den

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

2721 skriver:

Vipper den mens barnet sidder i?

Ja, faktisk letter forhjulet lidt, når jeg har haft noget hængende, så der skal være hånd på "rattet" hele tiden

Anmeld

27. maj 2013

modesty

Vi har en Mountain Buggy og jeg har aldrig haft problemer med at have tasker fyldt med alt muligt l*rt hængende på styret. Tror at det kommer an på designet på det enkelte mærke (og den enkelte model), og jeg har desværre ikke erfaringer med din.

Men prøv da at lægge 10 kilo kartofler i den, hæng en tung taske på styret og se hvad der sker.

Anmeld

27. maj 2013

2721

Janne T. skriver:

Nu er vores jo ret stor fordi det er en tvillingevogn, men kan godt se problemet i en enkelt... men hvis du ikke føler du kan bruge den, ville jeg bytte den

Ja, det kan jeg godt se
Jeg synes det er svært, det er en rigtig lækker vogn og jeg er vild med den

Anmeld

27. maj 2013

2721

Dot D skriver:

Ja, faktisk letter forhjulet lidt, når jeg har haft noget hængende, så der skal være hånd på "rattet" hele tiden

Puha, det lyder ikke betryggende. Vil jo gerne kunne handle med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.