Baby jogger-Spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

2721

modesty skriver:

Vi har en Mountain Buggy og jeg har aldrig haft problemer med at have tasker fyldt med alt muligt l*rt hængende på styret. Tror at det kommer an på designet på det enkelte mærke, og jeg har desværre ikke erfaringer med din.

Okay, tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm, vi har City mini'en, og har altid en fyldt pusletaske hængende på styret når jeg går med den. Den har aldrig tippet. Faktisk skal jeg hjælpe den lidt med at tippe når vi skal over en kantsten eller lign. Men det er nok forskelligt fra model til model, hvordan balancepunktet er desuden kan man vel bare tage tasken af, når vognen holder parkeret?  

noget andet er at du skriver den skal bruges ved overnatninger? Mener du at jeres barn skal stå og sove i den? For det ville jeg ikke turde, når den er 3hjulet. Vores dreng sover fint i vognen, men han gør det kun hvis vi er ude og gå eller vi sidder lige ved siden af den fx på cafe. er simpelthen  bange for at den vælter, når han vågner og begynder at møve rundt. 

Ps. Vores mini er det ultimativt bedste babykøb vi har gjort!! Eeeelsker den vogn 

Anmeld

27. maj 2013

2721

Mor11 skriver:

Hmm, vi har City mini'en, og har altid en fyldt pusletaske hængende på styret når jeg går med den. Den har aldrig tippet. Faktisk skal jeg hjælpe den lidt med at tippe når vi skal over en kantsten eller lign. Men det er nok forskelligt fra model til model, hvordan balancepunktet er desuden kan man vel bare tage tasken af, når vognen holder parkeret?  

noget andet er at du skriver den skal bruges ved overnatninger? Mener du at jeres barn skal stå og sove i den? For det ville jeg ikke turde, når den er 3hjulet. Vores dreng sover fint i vognen, men han gør det kun hvis vi er ude og gå eller vi sidder lige ved siden af den fx på cafe. er simpelthen  bange for at den vælter, når han vågner og begynder at møve rundt. 

Ps. Vores mini er det ultimativt bedste babykøb vi har gjort!! Eeeelsker den vogn 

Tak for svar
Nej nej, mener jeg skal have en masse ting med da man jo skal bruge en del når vi overnattet ude

Anmeld

27. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
2721 skriver:

Tak for svar
Nej nej, mener jeg skal have en masse ting med da man jo skal bruge en del når vi overnattet ude

Nåårh okay vi overnatter ikke ude, men sønnen bliver ofte lagt i seng ude, og vi kan fint have hans grej med. En taske med nattøj, bleer osv på styret, og dynen i varekurven

Anmeld

28. maj 2013

2721

Mor11 skriver:

Nåårh okay vi overnatter ikke ude, men sønnen bliver ofte lagt i seng ude, og vi kan fint have hans grej med. En taske med nattøj, bleer osv på styret, og dynen i varekurven

Har lige opdaget det er en forkert model jeg har lagt op
Den hedder baby jogger summit XC single.
Jeg skal også have tøj og grej med til mig, så det er jo en del

Anmeld

28. maj 2013

khaleesi

2721 skriver:

Hey

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Jeg har fået denne baby jogger i fødselsdagsgave.
Men er i tvivl om hvor vidt jeg kan bruge den. Har fået at vide at jeg ikke kan have en taske hængende på styret da den så kan vælte- nogen der har erfaring med det?

Jeg har ikke bil og den skal derfor bruges til at handle med og når vi skal besøge andre og overnatte.

Håber der er nogen af jeg skønne kvinder der har lidt erfaring

Vi har en City Elite, og på håndtaget står der "Må ikke påhænges tasker", alligevel hænger jeg min "10 kilo" taske på den, og den hverken vælter eller knækker.. 

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

Min nabo har elite udgave. Og den er hun meget glad for, ville dog ikke hænge tasker osv på styret men bruge nettet under vognen. Selv har vi selecten som kan bruges til både et og to børn og er rigtig glad for den

Anmeld

28. maj 2013

2721

khaleesi skriver:

Vi har en City Elite, og på håndtaget står der "Må ikke påhænges tasker", alligevel hænger jeg min "10 kilo" taske på den, og den hverken vælter eller knækker.. 

Tak for svar

Jeg har opdaget at det er den forkerte jeg havde fundet frem. Den jeg har fået er en smummit XC single.
Dejligt du godt kan have en taske hængende

Anmeld

28. maj 2013

2721

Maja84 skriver:

Min nabo har elite udgave. Og den er hun meget glad for, ville dog ikke hænge tasker osv på styret men bruge nettet under vognen. Selv har vi selecten som kan bruges til både et og to børn og er rigtig glad for den

Jeg havde fundet den forkerte model frem. Den jeg har fundet er en summit. XC single.
Nettet levner bare ikke megen plads til oppakning
Har i den for at kunne løbe?

Anmeld

28. maj 2013

Dot D

2721 skriver:

Puha, det lyder ikke betryggende. Vil jo gerne kunne handle med den

Så skal du "kun" lægge i varekurven underneden... Men det kan så blive besparende, for der kan jo ikke være så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.