Tumlingen siger pinlige ord :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Muhmi

forår skriver:

Min datter digtede en dag en sang da vi har i et supermarked og handle....det eneste ord der indgik i hende "fine" sang var pik!

pik pik piiiikkkk pik pik piiiiiikkkkkkkkkkkk pik

Han i hører det for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

morethanperfect

Her bander vi ikke , så det har Oscar heldigvis ikke gjort før ..
Derimod er han meget optaget af tissemænd
Men det jo ikke et pinligt ord ...

Hmm .. Tror faktisk ikke han er sagt noget grimt , pinligt på noget tidspunkt .. 

Anmeld

28. maj 2013

Maja88

Herhjemme går hun meget og i tissemand og tissekone..

Og så er der farverne.. ordet pink kan vist være meget svært at sige så da jeg sagde.. aprilla hvad farve er din rutschebane sagde hun gul pik..

Anmeld

28. maj 2013

Mi&Mi

Monica P skriver:

Johanne er 20 måneder gammel og kan efterhånden sige rigtig mange ord, det er jo fint nok men hun kan desværre også sige knap så pænt ting.

F.eks. kan hun sige Fis, Tis og Bajer, de to første ting har hun jo nok hørt herhjemme men Bajer er ikke et ord vi bruger, det beviser vist bare at de hører ord alle steder

Hvordan tager i det når de små pus siger knap så kønne ord? Jeg smiler lidt over det, så længe det ikke er grimme ting så overlever vi nok

Elsker bare at høre hende snakke

Monica 26+4

Min store dreng har sagt nogle rigtig uheldige ting
F.eks. den ene gang vi var hjemme hos hans farmor, så kom hans onkel og hans far siger så "hej gaylord" og det har så hængt ved siden, så hvis hans onkel ikke hører efter når han kalder på ham, så kalder han bare "gayloooooord"

Han har nu to år i træk været helt skudt i parasoller, første år kaldte han dem for "dig" og i år er han ligeså vild med parasoller, men så fik de bare navnet "bollerdig" i stedet for, DET var altså lidt pinligt når man gik i byen og han skreg BOLLERDIG når han så en parasol
Nu kalder han dem heldigvis bare for "pardol"

Anmeld

28. maj 2013

miinimeal

Jeg har Albertspå  snart 3 år og han siger tit og ofte mange uheldige ting og det har han fra tv,

Altså hans dps mand har fået det utrolige fine navn homo Håkon og manden hedder rigtig Peter tror jeg(: 

Han er meget facineret af tissemanden for tiden.

Og efter vi havde været i bad var han meget forvirret over jeg ikke har sådan en, så da vi kom ind og havde fået tøj på kommer Albert med en usynlig gave,  og jeg spørger om hvad der er i den, 9g drengen udbryder,  det en tissemand så Har du også en:-)

Og så har Albert en idé med alle mænd hedder far og det er ikke det fedeste når man står i en kæmpe kø i nette og drengen begynder at snakke med ham der står bag ved og hele tiden kalder manden for far

Jeg have også på et ttidspunkt lige vasket gulv her hjemme hvor han skattede i gangen og han udbryder, mor du har vasket gulv de sku da disse farligt at du ved det, nå!!

Og meget mere

Anmeld

14. juni 2013

NinaNymannMadsen

den bette på 20 måneder har ikke så mange ord endnu og gudskelov ingen grimme ord.
men den store der bliver 4 om 12 dage hun kan mange.

tit kikker hun på mig og siger hold kæft mor, eller for satan, og fuck. ved ikke hvor hun har det fra for vi snakker nogenlunde pænt eller jeg gør hvertfald deres far derimod er ikke så god til at snakke pænt specielt ikk når han sidder ved sin pc.

er kun glad for hun ikk har lært alle de ord han siger.

hun kan også finde på at kikke på mig og så prutter hun og så bliver hun helt overrasket og griner og siger så mor jeg prutter

Anmeld

14. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Min datter på 20 mdr. har vist misforstået det at skulle sige klodser. Istedet siger hun nosser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.