Tumlingen siger pinlige ord :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.617 visninger
26 svar
69 synes godt om
27. maj 2013

Troldemommi

Johanne er 20 måneder gammel og kan efterhånden sige rigtig mange ord, det er jo fint nok men hun kan desværre også sige knap så pænt ting.

F.eks. kan hun sige Fis, Tis og Bajer, de to første ting har hun jo nok hørt herhjemme men Bajer er ikke et ord vi bruger, det beviser vist bare at de hører ord alle steder

Hvordan tager i det når de små pus siger knap så kønne ord? Jeg smiler lidt over det, så længe det ikke er grimme ting så overlever vi nok

Elsker bare at høre hende snakke

Monica 26+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

B&J

Vi er sååååååå heldige daniel kun har sagt 1 grim ord til han er 3,3år... og det sagde han kun engang efter en film der kørte i baggrunden,

vi gjorde så store øjne det var lige før de fløj ud vi var lige kommet hjem ville skifte hans ble også trykker vi på tvet og ud kommer ordet slamfisse også gentog daniel det godt han aldrig sagde det ord mere...

ellers når vi er hjemme og han kigger på sig selv mor mig tisser med min tissemand, eller s min tissemand men det siger han dog kun hvis han har been af. men det kan jeg godt forstå den er også spænde i den alder han har...

men Tissemand er nu ikke et pinligt ord

Anmeld

27. maj 2013

Chris86

Hehe herhjemme blev tissemyre til tissemand! (Hvilket vist kommer fra vuggestuen, hvor hun det sidste stykke tid er begyndt at gå på toilettet). Vi smiler/griner af det og retter hende
Udover det er hun begyndt at tilføje et ekstra ord nogle gange når hun siger "av". Det bliver til "av satan"....! Der får hun at vide, at det siger man ikke...-vist en i den nærmeste fam. Der smitter af med alle sine skældsord, desværre!!

Anmeld

27. maj 2013

Moma

B&J skriver:

Vi er sååååååå heldige daniel kun har sagt 1 grim ord til han er 3,3år... og det sagde han kun engang efter en film der kørte i baggrunden,

vi gjorde så store øjne det var lige før de fløj ud vi var lige kommet hjem ville skifte hans ble også trykker vi på tvet og ud kommer ordet slamfisse også gentog daniel det godt han aldrig sagde det ord mere...

ellers når vi er hjemme og han kigger på sig selv mor mig tisser med min tissemand, eller s min tissemand men det siger han dog kun hvis han har been af. men det kan jeg godt forstå den er også spænde i den alder han har...

Hold da k... jeg kan næsten ikke skrive lige nu - lå/ligger flad af grin.

Anmeld

27. maj 2013

o1Mutte

B&J skriver:

Anmeld

27. maj 2013

Malene84

Monica P skriver:

Johanne er 20 måneder gammel og kan efterhånden sige rigtig mange ord, det er jo fint nok men hun kan desværre også sige knap så pænt ting.

F.eks. kan hun sige Fis, Tis og Bajer, de to første ting har hun jo nok hørt herhjemme men Bajer er ikke et ord vi bruger, det beviser vist bare at de hører ord alle steder

Hvordan tager i det når de små pus siger knap så kønne ord? Jeg smiler lidt over det, så længe det ikke er grimme ting så overlever vi nok

Elsker bare at høre hende snakke

Monica 26+4

Jeg takler det ikke særlig godt! Men nu hører mine drenges sprog også til den virkelig grimme afdeling. De har et suuuper flot sprog, og har kunne lange flotte sætninger i lang tid. Jeg siger ikke det er en undskyldning, men jeg tror bare at børn der har sprogøre sørger hele tiden for at supplere med flere ord - jo flere nye ord, jo mere spændende. Sådan har mine drenge det i hvert fald (hvilket jo er super fint)

MEN...

de leger med de store børn i gården og har ældre kusiner... der lærer de ord, jeg som mor ville sætte pris på det ikke havde hørt...

tror de var 1,5 år da min ene søn sagde FUCK!  og den har desværre hængt ved. De bruger det heldigvis kun i en remse af grimme ord. De udnytter, at de godt ved det er forkert - så han kan finde på at sige (han er lige blevet 3 for fjorten dage siden): Mooaar ved du godt at man ikke må sige; for helved, fuck, gamle lort og pisse irriterende?"  og står jeg bare og glor... for han har jo ret, det må man ikke sige... og alligevel siger han det jo  han er en værre en.

Anmeld

27. maj 2013

B&J

Moma skriver:

Hold da k... jeg kan næsten ikke skrive lige nu - lå/ligger flad af grin.

det kan jeg godt forstå... jamen jeg troede virkelig jeg skulle besvime da han sagde det ord det er ikke bare helt alm ord hold da op men nu er det over ½år siden så mon ikke han har glemt alt om det ord

Anmeld

27. maj 2013

optimistmor

hos os er det helt normalt at min spire render og siger eks. adr (han udtrykker han skal lave stort eller der lugter hvor vi er), ulækker (hvis der er noget han ved han ikke må røre ved eller det skal i skraldespanden eller noget i den stil), prutter (hvis han hører nogle gør det eller lyden der minder om). min dreng er snart 3. men synes nu ikke det pinligt hvis han render efter nogen og siger de prutter,så må ejeren jo bare tilstå hihi ligeså når det mig selv;-)

men grimme ord som pis, fuck, skide, røv osv bruger vi ikke, og skulle der komme et frem i/til ham retter vi det enten selv, eller han siger neeej og så det rigtige ord. dvs spørger jeg min dreng om han kan give min kæreste en i røven, siger knægten neeej og siger numsen/måsen, af sig selv og jeg er utrolig stolt når han gør det og samtidig retter det jo også på mighehe

Anmeld

27. maj 2013

Valle81

Ha ha:0)
Jeg elske børn og deres ord, o jeg skrald griner, når der kommer bandeord og sådan. Jeg er slet ikke sippet eller noget:0)

Her siger Anton og Arthur i tiden tissemandkone - der er stor fokus på at mor og far, storesøster og de ikke har det samme dernede. Så det er bare det hotte emne.....

Ellers ryger fuck, hold kæft ( har set en tegnefilm, der hedder ormen og æblet, hvor det siges i flæng), Shit maner og sådan:0)

Anmeld

27. maj 2013

forår

Min datter digtede en dag en sang da vi har i et supermarked og handle....det eneste ord der indgik i hende "fine" sang var pik!

pik pik piiiikkkk pik pik piiiiiikkkkkkkkkkkk pik

Han i hører det for jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.