Er jeg for hård ved ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Hønsemor

Anonym skriver:

Hej piger....

Synes virkelig at jeg har behov for nogle råd, støtte eller måsk bare ærlige ord om at jeg er alt for nærtagende.......

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år,.... vi har en dreng på 2 og en pige på 4  år.....

Vores problem kom allerede da vi havde været sammen i knap 2 år.... Min kæreste er rigtigt dum til at ringe og give besked ved feks forsinkelse..... Jeg kan ringe til ham kl 8 om morgen og han ringer først tilbage kl 16..... Jeg har flere gange fortalt ham at grunden til jeg ringer er somregel fordi det er vigtigt... sidst var vores datter blevet syg og jeg måtte til sidst hente hende selvom det lige den dag passede dårligt på mit arbejde, men kunne efter 1 time stadig ikke få fat i ham på hans mobil ( han har et arbejde hvor han sagtens kan have telefonen og ringe i arbejdstiden ) Har også prøvet hans mor blev alvorligt syg lige pludselig og kunne heller ikke få ft i ham så måtte til sdist efter 3 timer kører hen på hans arbejde og fortælle ham det......

Han arbejde 50 km væk og hvis han bliver mere end 30 min forsinket på vej hjem vil jeg gerne vide  det da der hurtigt kan være sket et eller andet.. bliver bekymret.....

Idag er bare det der gør at bægret løber over.... Han ringer kl 14 og siger han bliver nød til at køre på skadestuen sammen med en kollega de har fået noget syrer i hovedet og skal lige tjekkes.... Jeg siger det er oki og siger jeg vil lave lækker middag til os i aften til kl 17.30 og mine forældre passer ungerne.... så om han ikke vil give besked når der er nyt... Skal liges siges at han kører bilen ind til skadesyuen mere syg er han ikke..... Kl 15 skriver jeg til ham om der er noget nyt... hører intet...

- Ringer kl 16 han svarer ikke

- ringer igen kl 16.30 han har fri kl 16.15 han svarer stadig ikke

-skriver en sms kl 16.40 intet svar

- jeg bliver bekymret tænker om der er sket nget om det var værre end som først antaget.....

- Ringer igen kl 17.... intet svar....

- overvejer at ringe til sygehuset for at hører....

- Prøver en sidste gang kl 17.30 og der svarer han.... Han tænkte lige på at ringe.. men hallo du skulle være hjemme kl 17.30.... Men men men så kommer han med alverdens undskyldninger....

Jeg bliver så sur og spørger ham om han ikke kan forstå jeg bliver bekymret og ked af det,,.,,, og jo men men men en masse undskyldninger igen igen....

Han var stadig på sygehuset kl 17.30 og sagde til ham at han jo allerede kl 15.30 kunne ha skrevet at han ike nåede hjem.....

Endte med jeg lagde røret på....... 

Vi har flere gange taget problemet op og hvergang lover han at holde aftalerne og give besked ringe tilbage....

Gider bare ikke mere....

-Er jeg for hård??

- eller andre der har prøvet det samme??

Kan bare ikke leve på denne måde mere......

Nej synes egentlig ikke du er for hård. Vi har selv en aftale om at vi ringer/skriver når vi tager afsted fra arb. eller andet og/el. hvis vi bliver forsinket..

min mand var i starten rigtig dårlig til at overholde aftalen, for han kunne ikke se problemet, da han jo kun arbejder små 3 km fra vores hjem og kan være hjemme på max. 20 min. hvis han går.. Det var så lige indtil d. 25/10/10 hvor jeg stod højgravid og en mand som var næsten 30 minutter for sent på den i forhold til hvornår han normalt var hjemme (kan sætte et ur efter ham) han havde ikke skrevet inden han kørte og jeg gad egentlig ikke ringe, for var jo mega sur og MEGET gravid! Da han kom hjem undskyldte han med at han var kørt galt på vores knallert og havde trukket den hjem, tænker i mit stille sind så hvis han kan trække knallerten hjem kunne han havde ringet lige så vel. Får så kigget ordentligt på ham 20 minutter senere og kan se den er hel gal, for så ud af ham at han har været slået ud og har ondt.. Vi får ringet til min mor og afsted til sygehuset, de kan så konstatere at han har en slem hjernerystelse og har slået sig voldsomt ved nyren, så han bliver sendt videre til et andet syghus og jeg er så sur og bekymret at jeg rent faktisk får veer og er kun 36+5, de veer kommer og går lidt og 5 dage efter føder jeg vores søn og her er manden kun lige blevet udskrevet.. Fra den dag af forstod manden hvorfor det var så vigtigt at give besked, og nu agter jeg at blive ved at ringe til han tager telefonen eller også pakker jeg ungerne og går ud og leder efter ham, for selvom der ikke er langt hjem kan der ske mange ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

effie

MorDk skriver:

Nu skrev TS jo heller ikke at hun ringer konstant vel? Hun skrev at hun havde prøvet at kontakte ham da barnet var syg og hun ikke lige kunne hentet barnet. At han så ikke er til at få fat i er da ikke ansvarligt. Når man har børn sørger man for man er til at få fat i! Enten mobil eller arbejdsnummer! BUM! Også selvom man ikke har børn. Det kan jo være vigtigt!!!

ja men hun siger intet om hun har prøvet arbejdsnr, så det antager jeg hun ikke har BOM...

og hvorfor skal man forvente at folk kan tale privat i arbejdstiden og jo en mobil tlf er privat BOMBOM..

Anmeld

28. maj 2013

Ciss

effie skriver:

ja men hun siger intet om hun har prøvet arbejdsnr, så det antager jeg hun ikke har BOM...

og hvorfor skal man forvente at folk kan tale privat i arbejdstiden og jo en mobil tlf er privat BOMBOM..

Nu er det med telefon og arbejdsforhold meget varierende.

Er jeg i situationer, hvor det ikke passer at blive opringt, slår jeg mobilen på lydløs. Så tager jeg senere kontakt, når det passer ind. F eks, hvis min mand har ringet, så kan jeg ringe tilbage, når jeg har en lille pause og lige høre, hvad det gælder. Jeg kan ikke se, at det er værre end dem, som bruger sine 10 min pause til at ryge eller smutte i kiosken efter en cola. Det betyder jo ikke at man sidder og kværner privat i telefonen hele dagen.

Jeg har ikke kontor i samme bygning som administrationen, og ofte er jeg ude og har opgaver andre steder i byen, så hvis min chef vil have fat i mig, ringer hun også til min mobil. I mit tilfælde hjælper det ikke meget, at ringe til chefen for at give mig en besked, hvis man ikke kan nå mig på telefonen.

Nu har jeg ingen ide om, hvor eller hvordan ts' mand/kæreste arbejder, men der kan jo være en forklaring på, at hun ringede til hans mobiltelefon.

Anmeld

28. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger....

Synes virkelig at jeg har behov for nogle råd, støtte eller måsk bare ærlige ord om at jeg er alt for nærtagende.......

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år,.... vi har en dreng på 2 og en pige på 4  år.....

Vores problem kom allerede da vi havde været sammen i knap 2 år.... Min kæreste er rigtigt dum til at ringe og give besked ved feks forsinkelse..... Jeg kan ringe til ham kl 8 om morgen og han ringer først tilbage kl 16..... Jeg har flere gange fortalt ham at grunden til jeg ringer er somregel fordi det er vigtigt... sidst var vores datter blevet syg og jeg måtte til sidst hente hende selvom det lige den dag passede dårligt på mit arbejde, men kunne efter 1 time stadig ikke få fat i ham på hans mobil ( han har et arbejde hvor han sagtens kan have telefonen og ringe i arbejdstiden ) Har også prøvet hans mor blev alvorligt syg lige pludselig og kunne heller ikke få ft i ham så måtte til sdist efter 3 timer kører hen på hans arbejde og fortælle ham det......

Han arbejde 50 km væk og hvis han bliver mere end 30 min forsinket på vej hjem vil jeg gerne vide  det da der hurtigt kan være sket et eller andet.. bliver bekymret.....

Idag er bare det der gør at bægret løber over.... Han ringer kl 14 og siger han bliver nød til at køre på skadestuen sammen med en kollega de har fået noget syrer i hovedet og skal lige tjekkes.... Jeg siger det er oki og siger jeg vil lave lækker middag til os i aften til kl 17.30 og mine forældre passer ungerne.... så om han ikke vil give besked når der er nyt... Skal liges siges at han kører bilen ind til skadesyuen mere syg er han ikke..... Kl 15 skriver jeg til ham om der er noget nyt... hører intet...

- Ringer kl 16 han svarer ikke

- ringer igen kl 16.30 han har fri kl 16.15 han svarer stadig ikke

-skriver en sms kl 16.40 intet svar

- jeg bliver bekymret tænker om der er sket nget om det var værre end som først antaget.....

- Ringer igen kl 17.... intet svar....

- overvejer at ringe til sygehuset for at hører....

- Prøver en sidste gang kl 17.30 og der svarer han.... Han tænkte lige på at ringe.. men hallo du skulle være hjemme kl 17.30.... Men men men så kommer han med alverdens undskyldninger....

Jeg bliver så sur og spørger ham om han ikke kan forstå jeg bliver bekymret og ked af det,,.,,, og jo men men men en masse undskyldninger igen igen....

Han var stadig på sygehuset kl 17.30 og sagde til ham at han jo allerede kl 15.30 kunne ha skrevet at han ike nåede hjem.....

Endte med jeg lagde røret på....... 

Vi har flere gange taget problemet op og hvergang lover han at holde aftalerne og give besked ringe tilbage....

Gider bare ikke mere....

-Er jeg for hård??

- eller andre der har prøvet det samme??

Kan bare ikke leve på denne måde mere......

Nej, jeg synes ikke, at du er for hård............meeeen der sidder lige nu en lille djævel på skulderen af mig og tænker "pay-back-time".
Det kunne jo tænkes, at I var derhjemme en aften, og I er løbet tør for et eller andet vigtigt, du skynder dig at melde dig til at hente det, og ud ad døren med dig.........så står han der med 2 sultne unger........ konen er ikke kommet hjem efter 1 time, han kan sgu heller ikke ringe hende op, og han er faktisk begyndt at blive ret irriteret, men også nervøs, for det ligner hende slet ikke, der går en time mere, ungerne er spist af med en Nutellamad, og nu begynder han at blive rastløs, han har ringet mange gange på mobilen og også til nærmeste familie og et par af dine veninder, ingen har set dig........imens sidder du hos en veninde (en god én af slagsen, der vil lyve overfor din mand for dig) og nyder en kølig, mens I vædder om, hvorvidt din mand har lært noget af lektien eller ej.
Lidt senere drysser du ind ad døren til en rødglødende mand, der skælder ud - du er helt rolig, kan slet ikke forstå, hvorfor han reagerer sådan, og du har alverdens undskyldninger klar......

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

Selvfølgelig skal han give besked, og blive bedre, så må han få noget lyd på den telefon, pg lige tænke over at du gerne vil have besked

Grund Tim at slå op( skimtede lige de første par indlæg på 1 side) nej det synes jeg ikke, trels JA men ikke en grund til at gå fra hinanden på i min verden. Har din mands arbejde ikke et skyerne til netop sådanne situationer, har jeg til min mands arbejde, hvis der sker noget og han ikke hører mobilen når han går i produktionen

Anmeld

28. maj 2013

tobogsylsmor27

Nej det er du ikke jeg har fortalt min fyr  hvis han ikke  gid besked om han er på vej når kl nærmer sig fire og han er køre så laver jeg kun mad til mig og mine børn og så må han 1 købe mad på vej hjem 2 varme mad selv når han kom hjem 3 spise rugbrød for det rager mig en høstblomste hvis han ikke er hjem til aftensmad for mad står på bordet præcis i mellem 17 og 17.30 færdig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.