Er jeg for hård ved ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Er bare så træls i ikke har ret mange aftner alene og lige idag skulle vi have hygget... Børnene ville hos mormor og morfar alligevel s her sidder jeg alene.... rigtigt trist....

jaaa men så er der jo kun 2 ting af gøre.

gå fra ham eller lær at leve med det. for det har desværre stået på længe og når han ikke vil lave det om ja så er det ikke nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Kay

Anonym skriver:

Ja nemlig er piise irrenterende men også fordi man bliver bekymret...

synes jeg mange gange har banket det ind i knoldet og så gør han det 14 dage også glemmer han det igen.....

Vi har også andre problemer... Så erdevsærre ikke det eneste men nok det der fylder mest lige nu.....

her glipper den for ham en gang i mellem og nøj jeg bliver også irriteret og han ved det godt... tit sender han en undskyld sms inden han ringer  nok mest for at hindre at jeg skælder lige så meget ud 

Anmeld

27. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

er jeg ked af at hører.... Jeg har altid selv været en der har undet mig i rigtigt meget men synes jeg er blevet bedre til at sige fra.... Og ikke mindst tænke på mig selv....

Lyder godt! Men skal ikke finde sig i alt! (Jeg finder mig desværre i lidt for meget)

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

her glipper den for ham en gang i mellem og nøj jeg bliver også irriteret og han ved det godt... tit sender han en undskyld sms inden han ringer  nok mest for at hindre at jeg skælder lige så meget ud 

Ja tit så kører jeg mig selv helt op også når han endelig kommer hjem så glemmer jeg lidt det jeg havde tænkt at sige fordi han begynder med alt sit undskyld undskyld undskyld....

Puha det er svært.....

Anmeld

27. maj 2013

Newsence

Jeg oplevede det samme og blev vildt sur når det skete. Du skal ikke hører på hans undskyldninger. Når han begynder så sig at der er ingen undskyldning og at han må tage den på sin kappe at han ikke tænkte på dig. Jeg gad ikke hører på min mands pjat og undskyldninger her og da han ikke kunne bruge dem ja så måtte han sige undskyld og til sidst hjalp det. Han brokker sig over det er nødvendigt, men gør det dog og så er jeg glad. Så det er OK at blive sur og vred og bede ham holde mund med de undskyldninger og tage sig sammen som et voksent menneske. En sms er ikke svær at sende og så skal han sgu svarer når du ringer ellers må du jo til at tage konsekvensen og så får han bare ikke afvide at han mor eks. Er syg. Fortæl ham at fra nu af ringer du Max 2 gange og får du ikke svar så er det hans problem og at du ikke så eks. Tar dig af moren....

Anmeld

27. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej piger....

Synes virkelig at jeg har behov for nogle råd, støtte eller måsk bare ærlige ord om at jeg er alt for nærtagende.......

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år,.... vi har en dreng på 2 og en pige på 4  år.....

Vores problem kom allerede da vi havde været sammen i knap 2 år.... Min kæreste er rigtigt dum til at ringe og give besked ved feks forsinkelse..... Jeg kan ringe til ham kl 8 om morgen og han ringer først tilbage kl 16..... Jeg har flere gange fortalt ham at grunden til jeg ringer er somregel fordi det er vigtigt... sidst var vores datter blevet syg og jeg måtte til sidst hente hende selvom det lige den dag passede dårligt på mit arbejde, men kunne efter 1 time stadig ikke få fat i ham på hans mobil ( han har et arbejde hvor han sagtens kan have telefonen og ringe i arbejdstiden ) Har også prøvet hans mor blev alvorligt syg lige pludselig og kunne heller ikke få ft i ham så måtte til sdist efter 3 timer kører hen på hans arbejde og fortælle ham det......

Han arbejde 50 km væk og hvis han bliver mere end 30 min forsinket på vej hjem vil jeg gerne vide  det da der hurtigt kan være sket et eller andet.. bliver bekymret.....

Idag er bare det der gør at bægret løber over.... Han ringer kl 14 og siger han bliver nød til at køre på skadestuen sammen med en kollega de har fået noget syrer i hovedet og skal lige tjekkes.... Jeg siger det er oki og siger jeg vil lave lækker middag til os i aften til kl 17.30 og mine forældre passer ungerne.... så om han ikke vil give besked når der er nyt... Skal liges siges at han kører bilen ind til skadesyuen mere syg er han ikke..... Kl 15 skriver jeg til ham om der er noget nyt... hører intet...

- Ringer kl 16 han svarer ikke

- ringer igen kl 16.30 han har fri kl 16.15 han svarer stadig ikke

-skriver en sms kl 16.40 intet svar

- jeg bliver bekymret tænker om der er sket nget om det var værre end som først antaget.....

- Ringer igen kl 17.... intet svar....

- overvejer at ringe til sygehuset for at hører....

- Prøver en sidste gang kl 17.30 og der svarer han.... Han tænkte lige på at ringe.. men hallo du skulle være hjemme kl 17.30.... Men men men så kommer han med alverdens undskyldninger....

Jeg bliver så sur og spørger ham om han ikke kan forstå jeg bliver bekymret og ked af det,,.,,, og jo men men men en masse undskyldninger igen igen....

Han var stadig på sygehuset kl 17.30 og sagde til ham at han jo allerede kl 15.30 kunne ha skrevet at han ike nåede hjem.....

Endte med jeg lagde røret på....... 

Vi har flere gange taget problemet op og hvergang lover han at holde aftalerne og give besked ringe tilbage....

Gider bare ikke mere....

-Er jeg for hård??

- eller andre der har prøvet det samme??

Kan bare ikke leve på denne måde mere......

Ej det lyder som min mand for 2 år siden!!! OG JEG HADER DET
Der er intet værre end at sidde og høre sirener mens ens mand er forsinket...

Her lavede vi en aftale om at han ringede eller skrev hjem, og det har han gjort lige siden.

Anmeld

27. maj 2013

esioul

Herhjemme kommer kæresten nu også senere end forventet mange gange. Men det er tit fordi han arbejder over og det ved jeg.

Det kan ikke pisse mig af

Anmeld

27. maj 2013

effie

hvor ofte ringer du?

hvor ofte er det uberettiget, 

hvor meget i hans liv kontorlere du?  

Anmeld

27. maj 2013

Ciss

Nej, du er ikke for streng.

Som en anden skriver, er det ganske respektløst ikke at tage kontakt tilbage. Hvis man ikke lige hører telefonen, så ser man jo senere, at nogen har forsøgt at få kontakt, og så tager man kontakt tilbage. Især, når man har børn sammen. Som du selv har oplevet, kan det være noget meget vigtigt.

Siden han er voksen og oppegående nok til at have arbejde, må man gå ud fra, at han er kvik nok til at forstå, hvad folk siger til ham og at lære sig spillereglerne på en arbejdsplads. Så burde det ikke være noget problem for ham at forstå eller lære sig at huske, at ringer du, så skal han svare.

Et forhold bygger på tillid. Hvis du mister tilliden til ham, så bliver det hele vanskeligt.

Jeg har god fantasi, så havde min mand ringet og sagt, at han havde fået syre i hovedet og måtte til skadestuen, så havde jeg også været urolig for, hvordan det gik, hvis han ikke ringede tilbage. Om han ikke selv i situationen tænkte på at tage kontakt, så burde han i hvert fald have forstået, at du havde behov for, at han tog kontakt, når han så meldingerne på telefonen.

Nogle gange må ting skæres ud i pap for at ens partner skal forstå, hvad man mener. Har du prøvet at nedskrive nogle helt enkle punkter, som beskriver, hvad du har brug for, for at kunne trives i forholdt? I kan jo forsøge at skrive hver sin liste og så sætte jer ned og snakke igennem, hvorfor de forskellige punkter er vigtige for jer. Det kan jo ikke få lov til at fortsætte på denne måde. I skal jo begge have det godt og kunne stole på hinanden.

Jeg håber, I finder ud af det, og at han forstår, hvor vigtigt det er, at han respekterer dig og ringer tilbage.

Anmeld

27. maj 2013

LR85

Anonym skriver:

Hej piger....

Synes virkelig at jeg har behov for nogle råd, støtte eller måsk bare ærlige ord om at jeg er alt for nærtagende.......

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år,.... vi har en dreng på 2 og en pige på 4  år.....

Vores problem kom allerede da vi havde været sammen i knap 2 år.... Min kæreste er rigtigt dum til at ringe og give besked ved feks forsinkelse..... Jeg kan ringe til ham kl 8 om morgen og han ringer først tilbage kl 16..... Jeg har flere gange fortalt ham at grunden til jeg ringer er somregel fordi det er vigtigt... sidst var vores datter blevet syg og jeg måtte til sidst hente hende selvom det lige den dag passede dårligt på mit arbejde, men kunne efter 1 time stadig ikke få fat i ham på hans mobil ( han har et arbejde hvor han sagtens kan have telefonen og ringe i arbejdstiden ) Har også prøvet hans mor blev alvorligt syg lige pludselig og kunne heller ikke få ft i ham så måtte til sdist efter 3 timer kører hen på hans arbejde og fortælle ham det......

Han arbejde 50 km væk og hvis han bliver mere end 30 min forsinket på vej hjem vil jeg gerne vide  det da der hurtigt kan være sket et eller andet.. bliver bekymret.....

Idag er bare det der gør at bægret løber over.... Han ringer kl 14 og siger han bliver nød til at køre på skadestuen sammen med en kollega de har fået noget syrer i hovedet og skal lige tjekkes.... Jeg siger det er oki og siger jeg vil lave lækker middag til os i aften til kl 17.30 og mine forældre passer ungerne.... så om han ikke vil give besked når der er nyt... Skal liges siges at han kører bilen ind til skadesyuen mere syg er han ikke..... Kl 15 skriver jeg til ham om der er noget nyt... hører intet...

- Ringer kl 16 han svarer ikke

- ringer igen kl 16.30 han har fri kl 16.15 han svarer stadig ikke

-skriver en sms kl 16.40 intet svar

- jeg bliver bekymret tænker om der er sket nget om det var værre end som først antaget.....

- Ringer igen kl 17.... intet svar....

- overvejer at ringe til sygehuset for at hører....

- Prøver en sidste gang kl 17.30 og der svarer han.... Han tænkte lige på at ringe.. men hallo du skulle være hjemme kl 17.30.... Men men men så kommer han med alverdens undskyldninger....

Jeg bliver så sur og spørger ham om han ikke kan forstå jeg bliver bekymret og ked af det,,.,,, og jo men men men en masse undskyldninger igen igen....

Han var stadig på sygehuset kl 17.30 og sagde til ham at han jo allerede kl 15.30 kunne ha skrevet at han ike nåede hjem.....

Endte med jeg lagde røret på....... 

Vi har flere gange taget problemet op og hvergang lover han at holde aftalerne og give besked ringe tilbage....

Gider bare ikke mere....

-Er jeg for hård??

- eller andre der har prøvet det samme??

Kan bare ikke leve på denne måde mere......

Nej du er absolut ikke for hård!! 

Du skal måske endda være endnu hårdere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.