Jeg drikker aldrig mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

... Slet ikke!!
Kæresten og jeg var til jubilæum ved hans arbejde igår, og den bette blev passet af et venne par
Vi får sindsygt lækkert mad, og diverse drikkevarer, her i blandt vin ;-)
Vi bliver alle godt fulde og danser, så kommer shotsene på bordet og jeg har ikke drukket i 15mdr eller der omkring - så det går helt galt.. Jeg bliver så dårlig at vi vælger at tage hjem, på det tidspunkt var jeg godt fuld, men ikke på den slemme måde - så kommer vi hjem og jeg kan dårligt gå selv - kæresten hygger sig gevaldigt og er færdig af grin. Jeg bliver lagt i seng ned spand, møs på kinden og aen i håret - sov med det samme og alligevel ike så vidt jeg får fortalt hertil morgen. Min kæreste er flad af grin da han skal fortælle det og tårene triller ned af kinderne på ham.
Jeg er åbenbart gået på wc og skulle tisse, men har låst døren og tændt vandhanen så jeg har kunne kaste op imens, jeg har siddet der en timestid er faldet godt i søvn - jeg har (NU BLIVER DET GRUMT) ihvertfald sat mig til at skide og den har ikke fået for lidt - sååååå nederen! , så min kæreste prøver og få mig i seng, lykkes men, han er helt færdig over det idag...

åh....... det var alle festaber prøvet...

Jeg har engang skidt i bukserne - smidt dem i vasketøjskurven - trukket vasketøjskurven hen til lokummet så jeg kunne skide i lokummet og brække mig i vasketøjskurven samtidig... alt imen manden havde brækket sig i køkkenet/gangen/ haven fordi der stank og hans kammerater prøvede at slå døren ind til lokummet fordi de frygtede for mit liv... de kom heldigvis ikke ind

sindssyg ydmygende - men så kan man lære at holde sig fra dr. nielsen

det kostede nyt tøj, et døgns rengøring og røde kinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Dot D

gædde/gitte skriver:

åh....... det var alle festaber prøvet...

Jeg har engang skidt i bukserne - smidt dem i vasketøjskurven - trukket vasketøjskurven hen til lokummet så jeg kunne skide i lokummet og brække mig i vasketøjskurven samtidig... alt imen manden havde brækket sig i køkkenet/gangen/ haven fordi der stank og hans kammerater prøvede at slå døren ind til lokummet fordi de frygtede for mit liv... de kom heldigvis ikke ind

sindssyg ydmygende - men så kan man lære at holde sig fra dr. nielsen

det kostede nyt tøj, et døgns rengøring og røde kinder

Det kan jeg lige se for mig....

Jeg har hørt om en, der er værre. Én der blev meget meget fuld, gik ind på børnenes værelse og sked i deres tøjskab, og det var ikke fast mave, det er værre

Anmeld

27. maj 2013

gædde/gitte

Dot D skriver:

Det kan jeg lige se for mig....

Jeg har hørt om en, der er værre. Én der blev meget meget fuld, gik ind på børnenes værelse og sked i deres tøjskab, og det var ikke fast mave, det er værre

ha ha ha

ja man kan komme ud for nogen ukontroleret kropsudskejelser

Havde også engang en kæreste, der vækkede mig... og hviskede "....øhm.... nuser.....nuser...... jeg tror jeg er kommet til at tisse..... på dig..."

Han havde så lagt sig op af mig og i sin brændert, tisset mig op og ned af ryggen..... mums

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

gædde/gitte skriver:

ha ha ha

Havde også engang en kæreste, der vækkede mig... og hviskede "....øhm.... nuser.....nuser...... jeg tror jeg er kommet til at tisse..... på dig..."

Han havde så lagt sig op af mig og i sin brændert, tisset mig op og ned af ryggen..... mums

Ups... Ja, sådan kan det gå

Anmeld

27. maj 2013

o1Mutte

gædde/gitte skriver:

ha ha ha

Hahha!

Jeg havde en svigerfar engang der var kommet hjem i en brandert, kravlet op på køkkenbordet, og pisset i vindueskarmen Han blev busted af konen der havde hørt ham komme hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.