Jeg drikker aldrig mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.880 visninger
24 svar
48 synes godt om
26. maj 2013

Anonym trådstarter

... Slet ikke!!
Kæresten og jeg var til jubilæum ved hans arbejde igår, og den bette blev passet af et venne par
Vi får sindsygt lækkert mad, og diverse drikkevarer, her i blandt vin ;-)
Vi bliver alle godt fulde og danser, så kommer shotsene på bordet og jeg har ikke drukket i 15mdr eller der omkring - så det går helt galt.. Jeg bliver så dårlig at vi vælger at tage hjem, på det tidspunkt var jeg godt fuld, men ikke på den slemme måde - så kommer vi hjem og jeg kan dårligt gå selv - kæresten hygger sig gevaldigt og er færdig af grin. Jeg bliver lagt i seng ned spand, møs på kinden og aen i håret - sov med det samme og alligevel ike så vidt jeg får fortalt hertil morgen. Min kæreste er flad af grin da han skal fortælle det og tårene triller ned af kinderne på ham.
Jeg er åbenbart gået på wc og skulle tisse, men har låst døren og tændt vandhanen så jeg har kunne kaste op imens, jeg har siddet der en timestid er faldet godt i søvn - jeg har (NU BLIVER DET GRUMT) ihvertfald sat mig til at skide og den har ikke fået for lidt - sååååå nederen! , så min kæreste prøver og få mig i seng, lykkes men, han er helt færdig over det idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Janni.

Se lyst på det, du er blevet renset godt ud 

Anmeld

26. maj 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

... Slet ikke!!
Kæresten og jeg var til jubilæum ved hans arbejde igår, og den bette blev passet af et venne par
Vi får sindsygt lækkert mad, og diverse drikkevarer, her i blandt vin ;-)
Vi bliver alle godt fulde og danser, så kommer shotsene på bordet og jeg har ikke drukket i 15mdr eller der omkring - så det går helt galt.. Jeg bliver så dårlig at vi vælger at tage hjem, på det tidspunkt var jeg godt fuld, men ikke på den slemme måde - så kommer vi hjem og jeg kan dårligt gå selv - kæresten hygger sig gevaldigt og er færdig af grin. Jeg bliver lagt i seng ned spand, møs på kinden og aen i håret - sov med det samme og alligevel ike så vidt jeg får fortalt hertil morgen. Min kæreste er flad af grin da han skal fortælle det og tårene triller ned af kinderne på ham.
Jeg er åbenbart gået på wc og skulle tisse, men har låst døren og tændt vandhanen så jeg har kunne kaste op imens, jeg har siddet der en timestid er faldet godt i søvn - jeg har (NU BLIVER DET GRUMT) ihvertfald sat mig til at skide og den har ikke fået for lidt - sååååå nederen! , så min kæreste prøver og få mig i seng, lykkes men, han er helt færdig over det idag...

Min kæreste spørger om du har drukket Arnbitter og guldøl? For det skete også for ham sidst han lavede den kombi

Anmeld

26. maj 2013

simone_jacobsen

ARH HA HA HA HA HA !!!!!! Tak for et godt, og stort, grin

Åhh gud hvor må han syntes det har været sjovt men ærgeligt for dig, da det sikkert er en der hænger ved resten af livet

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Min kæreste spørger om du har drukket Arnbitter og guldøl? For det skete også for ham sidst han lavede den kombi

Vin, alm øl og shots ;-)

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

ARH HA HA HA HA HA !!!!!! Tak for et godt, og stort, grin

Åhh gud hvor må han syntes det har været sjovt men ærgeligt for dig, da det sikkert er en der hænger ved resten af livet

Den bliver desværre nok ikke glemt lige foreløbig ;-)

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

Er du pinlig over du har lavet lort på toilettet mens din kæreste var hjemme??

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Jeg er pinlig fordi jeg havde skidt mens jeg sov og min kæreste måtte bærer mig i seng.
Jeg kan så heller ikke lide at gå på wc når han er der, så det gør det ekstra slemt..

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

Anonym skriver:

Jeg er pinlig fordi jeg havde skidt mens jeg sov og min kæreste måtte bærer mig i seng.
Jeg kan så heller ikke lide at gå på wc når han er der, så det gør det ekstra slemt..

Jamen han er jo din kæreste.  Det er da en naturlig ting...

Men pinligt er det da at skulle slæbes fra toilettet

Anmeld

26. maj 2013

o1Mutte

Maja88 skriver:

Jeg laver heller aldrig bummelum når manden er hjemme
Jeg skal altid kun ''ud og tisse''.. Tror dog han har luret mig.. Låser nemlig kun døren når jeg bummelummer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.