Jeg drikker aldrig mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Maja88

o1Mutte skriver:

Jeg laver heller aldrig bummelum når manden er hjemme
Jeg skal altid kun ''ud og tisse''.. Tror dog han har luret mig.. Låser nemlig kun døren når jeg bummelummer

Ej kan jeg slet ikke sætte mig ind i.. her vader vi ind på hinanden hvis vinlige skal noget på badeværelset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Lise

Maja88 skriver:

Jamen han er jo din kæreste.  Det er da en naturlig ting...

Men pinligt er det da at skulle slæbes fra toilettet

Jamen, selvom man godt ved at man går på lokum, så behøver man jo ikke ligefrem flashe det på den måde  Ja, gu er det naturligt, men man må da stadig gerne bevare lidt for sig selv - ellers kunne man ligeså godt lave et samtaletoilet.

Sorry, trådstarter, jeg havde gravet mig ned hvis jeg var dig  

Anmeld

26. maj 2013

o1Mutte

Maja88 skriver:

Ej kan jeg slet ikke sætte mig ind i.. her vader vi ind på hinanden hvis vinlige skal noget på badeværelset

Hehe bryder mig ikke om at have gæster imens jeg bummelummer Men hvis manden bummelummer så vader jeg også bare ind Det rør mig ikke, medmindre det lugter grumt.. Så smutter jeg igen

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

o1Mutte skriver:

Hehe bryder mig ikke om at have gæster imens jeg bummelummer Men hvis manden bummelummer så vader jeg også bare ind Det rør mig ikke, medmindre det lugter grumt.. Så smutter jeg igen

Nej når der er gæster laver jeg heller ikke lort.. for lugten er pinlig..

Men ellers er jeg ligeglad

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Jamen, selvom man godt ved at man går på lokum, så behøver man jo ikke ligefrem flashe det på den måde  Ja, gu er det naturligt, men man må da stadig gerne bevare lidt for sig selv - ellers kunne man ligeså godt lave et samtaletoilet.

Sorry, trådstarter, jeg havde gravet mig ned hvis jeg var dig  

Jeg er i gang med at grave ;-)

Anmeld

26. maj 2013

Pige2009

LOL! Total god historie!

Anmeld

26. maj 2013

Muhmi

26. maj 2013

modesty

Jeg er allermest chokeret over at der findes mennesker der ikke kan skide mens deres partner er hjemme?! 

Anmeld

26. maj 2013

Maja88

modesty skriver:

Jeg er allermest chokeret over at der findes mennesker der ikke kan skide mens deres partner er hjemme?! 

Hørt

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg kan hverken ved familie, venner eller på arbejdet - jeg skal være helt alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.