Dit barns yndlings-legetøj? (1 1/2 - 2år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

IT-nørd

Ditte_Marie skriver:

Vi prøver ihærdigt at finde noget nyt legetøj til vores datter som ikke er for svært, men stadig giver udfordring.

Men ærligt.. Så er det jo lidt af en jungle!

Og selvom vi tager hende med i Fætter BR eller Toys'r'us, så er der jo bare alt for meget hun kigger på, hun kan jo slet ikke overskue at vælge én ting.

Så derfor tænkte jeg at søge noget inspiration hos jer

Hvilke(t) stykke(r) legetøj er et hit hos jeres unger på 1 1/2 til 2år?

I må meget gerne også indsætte et billede hvis i har lyst

En anden god ting: et tegnebræt, sådan en hvor man kan viske ud. Freya ligger tit på maven og tegner løs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

lilledittemor

Lenchick skriver:

En anden god ting: et tegnebræt, sådan en hvor man kan viske ud. Freya ligger tit på maven og tegner løs 

Det har jeg også lige fundet frem igen her til aften  Jeg skifter ud i hendes legetøj en gang imellem nemlig..

Anmeld

27. maj 2013

annec

Ditte_Marie skriver:

Vores datter er også rigtig glad for toge og køretøjer - så togbaner får hun helt sikkert på et tidspunkt. Tror dog ikke helt at hun kan leve sig ind i sådan en leg endnu.

Puky er også nogle fede cykler - hun har en Puky Wutsch, men hun har lidt svært ved at køre på den fordi fødderne rammer hjulene.

Hvornår fik din søn sin løbecykel?

Jamen han fik den til jul. Men det er først her for to måneders tid siden vi fandt den frem. Og han drøner bare derud af :-) så 18 måneder ca :-)

Anmeld

27. maj 2013

annec

Ditte_Marie skriver:

Vores datter er også rigtig glad for toge og køretøjer - så togbaner får hun helt sikkert på et tidspunkt. Tror dog ikke helt at hun kan leve sig ind i sådan en leg endnu.

Puky er også nogle fede cykler - hun har en Puky Wutsch, men hun har lidt svært ved at køre på den fordi fødderne rammer hjulene.

Hvornår fik din søn sin løbecykel?

Det er denne her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2013

TrineMine86

Nu har jeg jo en dreng på snart 20 måneder, men her hos os er det et hit bare at være udenfor, han ræser rundt på sin scooter eller leger i sandkassen. 

når han er inde, så har han en arbejdsbænk i træ, hvor han elsker at " slå søm" i og skrue osv, han leger også meget med legekøkken og traktorer, hopper på hoppe ko, leger meget med sådan en stor indkøbsvogn fyldt med legemad

Anmeld

27. maj 2013

lilledittemor

annec skriver:

Det er denne her

Det kunne være at vi skulle sige til mormor at hun gerne må købe den første cykel så

Hvordan startede han med at lære det? var det ikke svært for ham?

Anmeld

27. maj 2013

lilledittemor

TrineMine86 skriver:

Nu har jeg jo en dreng på snart 20 måneder, men her hos os er det et hit bare at være udenfor, han ræser rundt på sin scooter eller leger i sandkassen. 

når han er inde, så har han en arbejdsbænk i træ, hvor han elsker at " slå søm" i og skrue osv, han leger også meget med legekøkken og traktorer, hopper på hoppe ko, leger meget med sådan en stor indkøbsvogn fyldt med legemad

Ja, udenfor er også et hit

Det er bare når jeg er hjemme med hende, for hun går jo ikke i vuggestue - så er lidt bange for at hun ikke får udfordring nok..

Hun er ikke vildt interesseret i sit legekøkken - men jeg er så i tvivl om hvor meget hun skal kunne i forhold til sin alder.

Hvilken hoppeko har i? at hoppe er et hit herhjemme og hun har en hoppe-barbapappa, men den er for hård til at hoppe på.

Anmeld

27. maj 2013

lilledittemor

Fenja09 skriver:

Min datter er 21 måneder (om en uge ) og hun leger allermest med sin rutsjebane, sandkasse, vand, scooter, trampolin og så er hendes legekøkken blevet interessant igen efter jeg har sat det ud på terrassen. Når vi er inde, som er sjældent i det her gode vejr, så leger hun mest med sine dukker som hun giver tæpper over eller går i køkkenet og finder viskestykker, karklude etc. og putter i hendes dukkevogn.

Hun leger også lidt med hendes kasseapparat som hun lige har fået af sin farmor.

/Fenja  

Alt udendørs aktivitet er også et stort hit

Hvilken trampolin har i? at hoppe er altid sjovt.

Kasseapparatet bliver også brugt flittigt herhjemme

Anmeld

28. maj 2013

annec

Ditte_Marie skriver:

Det kunne være at vi skulle sige til mormor at hun gerne må købe den første cykel så

Hvordan startede han med at lære det? var det ikke svært for ham?

Hehe ja :-)

Nej egentlig ikke. Han startede indenfor hvordan kørte hen til far og så mor. Måske 3 meter :-) så tog vi den udenfor og så kørte han ellers bare afsted :-)

Anmeld

28. maj 2013

lycly

Min datter på snart to elsker sin dukke og dukkevogn og sit legekøkken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.