Dit barns yndlings-legetøj? (1 1/2 - 2år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.835 visninger
32 svar
12 synes godt om
26. maj 2013

lilledittemor

Vi prøver ihærdigt at finde noget nyt legetøj til vores datter som ikke er for svært, men stadig giver udfordring.

Men ærligt.. Så er det jo lidt af en jungle!

Og selvom vi tager hende med i Fætter BR eller Toys'r'us, så er der jo bare alt for meget hun kigger på, hun kan jo slet ikke overskue at vælge én ting.

Så derfor tænkte jeg at søge noget inspiration hos jer

Hvilke(t) stykke(r) legetøj er et hit hos jeres unger på 1 1/2 til 2år?

I må meget gerne også indsætte et billede hvis i har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

annec

Ditte_Marie skriver:

Vi prøver ihærdigt at finde noget nyt legetøj til vores datter som ikke er for svært, men stadig giver udfordring.

Og selvom vi tager hende med i Fætter BR eller Toys'r'us, så er der jo bare alt for meget hun kigger på, hun kan jo slet ikke overskue at vælge én ting.

Min dreng er 21 måneder og han er Brio togbanen. Lige for tiden leger han med det konstant. Men ellers også hans puky løbecykel

Anmeld

26. maj 2013

IT-nørd

Freya på 23 måneder elsker sin Puky cykel og dukkevogn. Hun er også glad for Brio hund, larven og giraffen, som kan trækkes med rundt. Hun drøner rundt på Pukyen og har gerne et Brio dyr i hver hånd

Finder lige billedet af cyklen. Hun fik den da hun fyldte 1 år og har brugt den lige siden og har aldrig været træt af den

P.S. Hun er også meget meget glad for sin iPad mini 

Anmeld

26. maj 2013

MorDk

Da min søn var 1½-2 år var det:

• Dublo

• Biler

• Løbecykel

Anmeld

26. maj 2013

IT-nørd

http://lirumlarumleg.dk/product/Puky/Puky-Pukylino-Min-f%F8rste-cykel-balance-tr%E6ner-lovely-pink

Anmeld

26. maj 2013

NinaNymannMadsen

min datter på 19 snart 20 måneder er helt vild med hendes dukker der kan sige lyde når hun trykker på dem, hun går ture med dem i hendes lille røde trædukke vogn hele tiden og passer på dem som rigtig babyer.
og så er hel vild med hendes scooter, den classiske røde og blå.

og så har hun et slåbrædt eller hvad det nu hedder, du ved dem hvor der er nogen pinde, man kan slå på med en hammer for at få dem ud på den anden side.

det er enlig det hun helst vil.

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

annec skriver:

Min dreng er 21 måneder og han er Brio togbanen. Lige for tiden leger han med det konstant. Men ellers også hans puky løbecykel

Vores datter er også rigtig glad for toge og køretøjer - så togbaner får hun helt sikkert på et tidspunkt. Tror dog ikke helt at hun kan leve sig ind i sådan en leg endnu.

Puky er også nogle fede cykler - hun har en Puky Wutsch, men hun har lidt svært ved at køre på den fordi fødderne rammer hjulene.

Hvornår fik din søn sin løbecykel?

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Lenchick skriver:

Freya på 23 måneder elsker sin Puky cykel og dukkevogn. Hun er også glad for Brio hund, larven og giraffen, som kan trækkes med rundt. Hun drøner rundt på Pukyen og har gerne et Brio dyr i hver hånd

Finder lige billedet af cyklen. Hun fik den da hun fyldte 1 år og har brugt den lige siden og har aldrig været træt af den

P.S. Hun er også meget meget glad for sin iPad mini 

Sådan en har vores datter også Den er fin! Men hendes fødder rammer hele tiden hjulene, så hun gider den ikke rigtig..

Hun har også Brio hunden - den har ingen interesse overhovedet.

Hun er sgi ikke så nem..

En Ipad mini - den ville helt sikkert være et hit! Vores Ipad er lidt for stor for hende at sidde med. Hvad har i givet for sådan en?

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

MorDk skriver:

Da min søn var 1½-2 år var det:

• Dublo

• Biler

• Løbecykel

Dublo er helt sikkert også et hit herhjemme

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

NinaNymannMadsen skriver:

min datter på 19 snart 20 måneder er helt vild med hendes dukker der kan sige lyde når hun trykker på dem, hun går ture med dem i hendes lille røde trædukke vogn hele tiden og passer på dem som rigtig babyer.
og så er hel vild med hendes scooter, den classiske røde og blå.

og så har hun et slåbrædt eller hvad det nu hedder, du ved dem hvor der er nogen pinde, man kan slå på med en hammer for at få dem ud på den anden side.

det er enlig det hun helst vil.

Awh

Dukker er desværre ikke interessant herhjemme, endnu.

Scooteren er god, men hun er ikke så god til at styre den endnu - hvornår blev din datter det?

Slåbræt gider hun ikke slå på, men trykker dem bare ud med fingrene Eller med mors finger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.