Dit barns yndlings-legetøj? (1 1/2 - 2år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

NinaNymannMadsen

Ditte_Marie skriver:

Awh

Dukker er desværre ikke interessant herhjemme, endnu.

Scooteren er god, men hun er ikke så god til at styre den endnu - hvornår blev din datter det?

Slåbræt gider hun ikke slå på, men trykker dem bare ud med fingrene Eller med mors finger..

dukker er det bedste her hjemme.

det er hun først lige blevet for en måned siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

IT-nørd

Ditte_Marie skriver:

Sådan en har vores datter også Den er fin! Men hendes fødder rammer hele tiden hjulene, så hun gider den ikke rigtig..

Hun har også Brio hunden - den har ingen interesse overhovedet.

Hun er sgi ikke så nem..

En Ipad mini - den ville helt sikkert være et hit! Vores Ipad er lidt for stor for hende at sidde med. Hvad har i givet for sådan en?

Vi havde en allerførste iPad til hende. Så gammel at den blev købt før de kom til DK. Da den var ved at dø, overvejede vi at købe en brugt iPad 2, da vi ikke vil have hun bruger vores nye iPad. Men så så vi minien hos nogle venner og den er bare FED! Vi købte den mindste model, 16 gb Wifi i Bilka og den kostede 2475. Vi fik et smart cover til den, som kan tåle et hård liv med barnet som bruger. Det hedder iGuy og fungerer perfekt!

Anmeld

26. maj 2013

IT-nørd

Sådan ser den ud iført coveret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

NinaNymannMadsen skriver:

dukker er det bedste her hjemme.

det er hun først lige blevet for en måned siden.

Nå okay - så må jeg være tålmodig

Anmeld

26. maj 2013

NinaNymannMadsen

Ditte_Marie skriver:

Nå okay - så må jeg være tålmodig

ja det kommer nok.

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Lenchick skriver:

Vi havde en allerførste iPad til hende. Så gammel at den blev købt før de kom til DK. Da den var ved at dø, overvejede vi at købe en brugt iPad 2, da vi ikke vil have hun bruger vores nye iPad. Men så så vi minien hos nogle venner og den er bare FED! Vi købte den mindste model, 16 gb Wifi i Bilka og den kostede 2475. Vi fik et smart cover til den, som kan tåle et hård liv med barnet som bruger. Det hedder iGuy og fungerer perfekt!

Åh, sådan en må hun have

Når jeres er med Wifi, hvordan får i så apps på?

Anmeld

26. maj 2013

IT-nørd

Ditte_Marie skriver:

Sådan en har vores datter også Den er fin! Men hendes fødder rammer hele tiden hjulene, så hun gider den ikke rigtig..

Hun har også Brio hunden - den har ingen interesse overhovedet.

Hun er sgi ikke så nem..

En Ipad mini - den ville helt sikkert være et hit! Vores Ipad er lidt for stor for hende at sidde med. Hvad har i givet for sådan en?

Og jeg glemte de tre fedeste ting hun ejer nu - en gravko en bobcat og min mands gamle røde traktor

vi kender ingen landmænd, men bor på landet, så det er nok derfor hun er så vild med de store maskiner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2013

IT-nørd

Ditte_Marie skriver:

Åh, sådan en må hun have

Når jeres er med Wifi, hvordan får i så apps på?

Apps henter vi bare når den er på nettet (via en trådløs netværk). Når vi er i byen, kører jeg internet deling via min iPhone og hun kan se film på youtube uden problemer

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Lenchick skriver:

Apps henter vi bare når den er på nettet (via en trådløs netværk). Når vi er i byen, kører jeg internet deling via min iPhone og hun kan se film på youtube uden problemer

Åh det lyder så fancy haha

Men sådan en skal hun helt sikkert have

Anmeld

26. maj 2013

Fenja09

Ditte_Marie skriver:

Vi prøver ihærdigt at finde noget nyt legetøj til vores datter som ikke er for svært, men stadig giver udfordring.

Men ærligt.. Så er det jo lidt af en jungle!

Og selvom vi tager hende med i Fætter BR eller Toys'r'us, så er der jo bare alt for meget hun kigger på, hun kan jo slet ikke overskue at vælge én ting.

Så derfor tænkte jeg at søge noget inspiration hos jer

Hvilke(t) stykke(r) legetøj er et hit hos jeres unger på 1 1/2 til 2år?

I må meget gerne også indsætte et billede hvis i har lyst

Min datter er 21 måneder (om en uge ) og hun leger allermest med sin rutsjebane, sandkasse, vand, scooter, trampolin og så er hendes legekøkken blevet interessant igen efter jeg har sat det ud på terrassen. Når vi er inde, som er sjældent i det her gode vejr, så leger hun mest med sine dukker som hun giver tæpper over eller går i køkkenet og finder viskestykker, karklude etc. og putter i hendes dukkevogn.

Hun leger også lidt med hendes kasseapparat som hun lige har fået af sin farmor.

/Fenja  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.