Fik et kejsersnit med den første, fordi hun lå forkert. Sørgede for at massere arret, og spise lidt ekstra c vitamin, da det er med til at hele sår op lidt hurtigere og gøre arvævet lidt stærkere.
Jeg blev gravid med nr 2 efter 2 år, og fik at vide at, 2 år var grænsen dengang (det er 2 år siden, de kan jo have ændret det siden)
havde det ligget tættere på, havde jeg ikke "fået lov" at føde selv.
gik over tid, og havde en fødsel der varede 2 døgn, og der skete intet med arret eller med livmoder 
Jeg læste mig til det fakta jeg kunne bruge og fandt frem til nogle meget positive tal, der gav ro for der er bare så mange historier.
ved ikke om det kan hjælpe men: 0,1 procent chance for at briste efter et kejsersnit, dvs risikoen er meget lille.
hvis du har lyst til at føde selv, holder de lidt ekstra øje med dig, og (det kommer an på hvor i landet du skal føde) man vil helst at du kommer ind på fødegangen lidt tidligere end normalt.
man bliver overvåget, dvs at man på en skærm kan følge dine veer og babys hjerterytme.
man kan de fleste steder få det smertestillene man gerne vil have, fødte selv med epidural blokade.
håber det kunne give dig lidt ro, og så held og lykke med nr 2 
Anmeld