til jer der har haft kejsersnit og blevet gravide bagefter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.261 visninger
27 svar
7 synes godt om
26. maj 2013

AnneMaria

hvornaar blev i gravide efter jeres kejsersnit  ?

og gik alt vel med nummer 2 graviditet/foedsel?

har hoert saa mange skraekhistorier om livmoderen sprang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Lene Unik

Stine (ældste barn) er født ved kejsersnit. Jeg blev gravid ca. 2 år efter. Der var ingen problemer i forhold til det at jeg havde fået kejsersnit første gang. Det var en helt normal fødsel, jeg ville gerne have været i vand, men kom det aldrig fordi det gik forholdsvis hurtigt til sidst. Ingen ekstra smerter, hverken i løbet af graviditeten eller i forbindelse med fødslen. Yngste Simon er også født ved kejsersnit, men det havde andre årsager (han skulle ud før tid da jeg var syg).

Anmeld

26. maj 2013

AnneMaria

Lene Unik skriver:

Stine (ældste barn) er født ved kejsersnit. Jeg blev gravid ca. 2 år efter. Der var ingen problemer i forhold til det at jeg havde fået kejsersnit første gang. Det var en helt normal fødsel, jeg ville gerne have været i vand, men kom det aldrig fordi det gik forholdsvis hurtigt til sidst. Ingen ekstra smerter, hverken i løbet af graviditeten eller i forbindelse med fødslen. Yngste Simon er også født ved kejsersnit, men det havde andre årsager (han skulle ud før tid da jeg var syg).

okay tusind tak for dit svar

Anmeld

26. maj 2013

Kløver

Jeg har fået ks begge gange, og mine børn er det 14 mdr imellem, og måtte ikke føde 2 gang da jeg ikke måtte sættes igang pga bristningsfaren og fordi det var så tæt på hinanden

Anmeld

26. maj 2013

Joan ( Smallie )

Der er 19 måneder mellem mine Niels(den ældste ) Blev taget ved kejsersnit og Anne er født på nomal vis og alt gik som det skulle.

Anmeld

26. maj 2013

norenberg

Jeg har fået første barn ved akut kejsersnit og andet barn normalt...tredie barn akut kejsersnit og valgte at få planlagt kejsersnit ved fjerde barn fordi jeg skulle sterealiseres samtidig....den almindelige fødsel gik lige efter bogen og helt klar den fedeste oplevelse og måde at føde på....

Anmeld

26. maj 2013

LR85

AnneMaria skriver:

Jeg har to børn med 2,4 års mellemrum. 

Begge kejsersnit fuldstændig UDEN komplikationer. 

Graviditeten var også uden komplikationer. 

Jeg tror VIRKELIG det høre til sjældenhederne at livmoderen ligefrem sprænger. 

Er du geavid tidligt efter et kejsersnit og hvad siger læger/jordmødre? 

Anmeld

26. maj 2013

AnneMaria

LR85 skriver:

Jeg har to børn med 2,4 års mellemrum. 

Begge kejsersnit fuldstændig UDEN komplikationer. 

Graviditeten var også uden komplikationer. 

Jeg tror VIRKELIG det høre til sjældenhederne at livmoderen ligefrem sprænger. 

Er du geavid tidligt efter et kejsersnit og hvad siger læger/jordmødre? 

det er bare fordi at jeg er virkelig skruk efter den foerste, og har holdt ud i lang tid nu... hele 7 mdr og nu er vi begyndt at proeve at faa nummer 2. Men bliver bange efter alle de historier jeg laeser paa google...

Anmeld

26. maj 2013

LR85

AnneMaria skriver:

det er bare fordi at jeg er virkelig skruk efter den foerste, og har holdt ud i lang tid nu... hele 7 mdr og nu er vi begyndt at proeve at faa nummer 2. Men bliver bange efter alle de historier jeg laeser paa google...

Så lad være med at google sådan nogen ting. 

Det får du højest bekymringer om. 

Og vent du lige til du har en sød unge der kræver lidt mere. Bliver syg, hænger op a dig, søvnproblemer og lign. 

Og dernæst, nyd dit søde barn, roen og de søde smil. 

jeg tror de fleste liiige mærker lidt mere når børnene nærmer sig 1-2 år. 

Anmeld

26. maj 2013

gonefishing

AnneMaria skriver:

Jeg fik kejsersnit første gang.
Jeg blev gravid 2 år efter, og har desværre fået besked på at jeg SKAL ha kejsersnit igen, selvom jeg gerne ville prøve at føde normalt.

Når man første gang har fået kejsersnit er lægerne mere obs, og man må ikke ligge så længe i fødsel grundet arvæv og at man hvor kejsersnittet, er bliver mere hård og kan derfor ikke helt undvige sig så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.