Når eksen ikke forstår det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Ida b

Husk jalousi er ikke det samme som kærlighed. Før Betød du åbenbart ikke nok, til at han var villig til at droppe sin livsstil. Men det er typisk mænd, at reagere sådan, når de lige pludselig føler sig truede.

Min kæreste og jeg gik fra hinanden, kort efter min søn blev født. Han syntes det var fantastisk, at hans liv nu var fyldt med frihed og uden forpligtelser. Men den dag jeg fandt en ny kæreste, blev han jaloux og tikkede og bedte om, at jeg ville tage ham tilbage. Jeg var desværre så naiv og dum, at tro på hans løfter om, hvor meget han havde ændret sig. Det holdt bare ikke, han blev nærmest værre end før. Så nu står jeg og er single og venter vores andet barn, og hader den mand mere end nogensinde. 

Så pas på med at lave samme fejl som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Min ærlige mening er nok i har gået lidt skævt af hinanden over tid, ikke forstået hinandens ønsker/behov og givet for lidt plads og omsorg for hinanden. Han har måske ikke forstået budskabet før nu. Ville ikke selv skubbe ham væk, men nok nærmere prøve at få det til at fungere, da i jo netop venter barn sammen. Det er jo en mundfuld at blive forældre, og mange ting i forbindelse, han har måske haft ekstra behov for at føle sig ung endnu mens han kan, pga alderen, og det skal nok komme når den bette kommer. Giv ham en seriøs chance for at bevise at han kan, når det virkelig gælder. Det er jo ikke sådan lige når det er barn man venter sammen, så bliver tingene altid mere kompliceret

Held og lykke med det hele

Det er heller ikke fordi jeg har skubbet ham væk, har jo også skrevet til ham dengang at jeg var glad for at han ville være der som far, og være der mere for mig, når barnet var født. Men at der er længe til August, hvis jeg bare skal sidde uden hans støtte og hjælp, og leve vores forhold på en måde han bestemmer . Det er først nu at han skriver til mig at vi bare må respektere hinandens behov, fordi han elsker mig...Syntes bare det er træls der skal SÅ meget til før han også kan se det fra min side, og er bange for at det bare bliver det samme igen, hvis jeg bare giver mig igen igen igen igen For engangsskyld føler jeg faktisk det er det rigtige jeg har gjort, uden og være vildt ked af det...Har lige været hjemme ved min familie fra Torsdag til i går og det gav mig bare SÅ meget styrke og fik mig til at tænke en masse ting igennem..

For ja som skrevet begynder han først at ville mig, når jeg ikke vil fortsætte mit forhold til ham..Og sådan er det altid lige indtil jeg så har forsøgt igen, så er vi tilbage i det gamle..

Han VED hvor meget det betyder at han vil være der, og han ved jeg godt kan forstå at han bare gerne vil ud og nyde ungdommen inden han skal være far..MEN det stadig ikke er godt nok for mig at han så faktisk undgår mig som sin kæreste oven i ..

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Det er helt sikkert svært for ham, for før havde han jo kontrollen men hvor du var, hvad du lavede osv.

Nu må du stille og roligt fortælle ham at ham må stole på, at han nok skal få af vide når der sker noget, eller andet der har med graviditeten at gøre. Alt andet er DIT liv.

Ja det vil jeg gøre

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Ida b skriver:

Husk jalousi er ikke det samme som kærlighed. Før Betød du åbenbart ikke nok, til at han var villig til at droppe sin livsstil. Men det er typisk mænd, at reagere sådan, når de lige pludselig føler sig truede.

Min kæreste og jeg gik fra hinanden, kort efter min søn blev født. Han syntes det var fantastisk, at hans liv nu var fyldt med frihed og uden forpligtelser. Men den dag jeg fandt en ny kæreste, blev han jaloux og tikkede og bedte om, at jeg ville tage ham tilbage. Jeg var desværre så naiv og dum, at tro på hans løfter om, hvor meget han havde ændret sig. Det holdt bare ikke, han blev nærmest værre end før. Så nu står jeg og er single og venter vores andet barn, og hader den mand mere end nogensinde. 

Puha lyder absolut heller ikke rart passer også på ved at lade være med bare at 'tage ham tilbage' men ser stadig på det som at han er far til vores barn - men derfor lader jeg ham ikke behandle mig på den måde han gør

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Ida b skriver:

Puha lyder absolut heller ikke rart passer også på ved at lade være med bare at 'tage ham tilbage' men ser stadig på det som at han er far til vores barn - men derfor lader jeg ham ikke behandle mig på den måde han gør

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Ida b skriver:

Anmeld

27. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er heller ikke fordi jeg har skubbet ham væk, har jo også skrevet til ham dengang at jeg var glad for at han ville være der som far, og være der mere for mig, når barnet var født. Men at der er længe til August, hvis jeg bare skal sidde uden hans støtte og hjælp, og leve vores forhold på en måde han bestemmer . Det er først nu at han skriver til mig at vi bare må respektere hinandens behov, fordi han elsker mig...Syntes bare det er træls der skal SÅ meget til før han også kan se det fra min side, og er bange for at det bare bliver det samme igen, hvis jeg bare giver mig igen igen igen igen For engangsskyld føler jeg faktisk det er det rigtige jeg har gjort, uden og være vildt ked af det...Har lige været hjemme ved min familie fra Torsdag til i går og det gav mig bare SÅ meget styrke og fik mig til at tænke en masse ting igennem..

For ja som skrevet begynder han først at ville mig, når jeg ikke vil fortsætte mit forhold til ham..Og sådan er det altid lige indtil jeg så har forsøgt igen, så er vi tilbage i det gamle..

Han VED hvor meget det betyder at han vil være der, og han ved jeg godt kan forstå at han bare gerne vil ud og nyde ungdommen inden han skal være far..MEN det stadig ikke er godt nok for mig at han så faktisk undgår mig som sin kæreste oven i ..

Nogle gange skal de have et vink med en bogbestande og er han villig til kompromis kan i måske begynde sammen at skabe det i ønsker sammen og tid hver for sig

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nogle gange skal de have et vink med en bogbestande og er han villig til kompromis kan i måske begynde sammen at skabe det i ønsker sammen og tid hver for sig

Lige præcis...

Anmeld

28. maj 2013

tobogsylsmor27

Hold fast i din beslutning for hvis han virkelig vil dig så vil han kun se det fra din side du kan prøve stille det op fra din side ved sige hvad nu hvis det var dig som rendt i byen og ham som bare sad der hjem hvordan han så vil havde det 

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

tobogsylsmor27 skriver:

ssisiksikksikkesikkernnoHold fast i din beslutning for hvis han virkelig vil dig så vil han kun se det fra din side du kan prøve stille det op fra din side ved sige hvad nu hvis det var dig som rendt i byen og ham som bare sad der hjem hvordan han så vil havde det 

Det skal han ikkert nok sige at han ville have haft det ok med, så det nytter intet . Men holder også fast i min beslutning..Han skrev hele weekend for at hører hvor jeg var, hvad jeg laved osv. og har selvfølgelig INTET hørt fra ham igår eller forgårs fordi han nu kender til min hverdag!! , men det er da bare en øjenåbner for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.