Har skrevet herinde et par gange, omkring min eks-kæreste som jeg måtte gå fra, pga længere tids skænderier omkring alt hans fravær, fordi han ville nå at nyde sit unge liv. Og først være der for mig NÅR jeg har født.
Og der var så mange ting i det at jeg ikke længere kunne holde det ud.. Men jeg elsker ham, og vil være ærlig og sige at han ikke ønskede jeg beholdte barnet - men jeg gjorde det alligevel, og han har så sagt at han gerne vil være der for os 100%som far når barnet er født, men indtil vil han gerne nå at nyde sit unge liv -.han er kun 19 år
-Og vi bor ikke sammen..
Men det er bare ikke et forhold jeg kan leve i, hvor jeg intet har og skulle have sagt, og nærmest bare får skæld ud når jeg ønsker en stille og rolig aften med ham...
-Så har gjort det forbi og ser så tiden an..
-Han skriver så nu til mig hvad jeg laver, og hvor jeg er henne, og at han savner mig, og vil have jeg skal kontakte ham, og at han bliver bekymret og ked af det når han ikke ved hvor jeg er, og at jeg skal skrive til ham, og informere ham lidt mere, og at jeg da godt kan fortælle ham det, når jeg ved det såre ham hvis ikke jeg gør??

Da han vidste hvor jeg var, og bare sad derhjemme hver dag, viste han ikke den bekymring og havde ikke brug for at sms mig hele tiden og så det ikke nødvendigt at sove hos mig hver nat, og han vidste at jeg havde brug for ham, men det viste han slet slet ikke forståelse for, selv da jeg havde mest ondt og spurgte ham om han ikke ville få i banken for mig, spurgte han mig koldt om ikke jeg var doven?

-MEN, Ligeså snart han så ikke ved hvor jeg er, eller hvad jeg laver går han helt i selv sving, og bliver ked af det, og tror jeg er kommet videre i mit liv, med en anden fyr og kalder mig ond, når jeg ikke viser hensyn til ham ?

Jeg aner derfor ikke hvad jeg skal kontakte ham omkring? jeg er gået fra ham fordi jeg blev så såret af alt hans fravær, og større lyst til kammerater

. og han viste ikke ret meget interesse i mig??
-Og det ved han også godt, da det er det jeg har fortalt ham på en stille og rolig måde.
-Og vil ikke have at han bare skal tro at alt er fint, ved at jeg ligger og smser ham, og behandler ham som min kæreste, for det er ikke det der er meningen, han syntes også jeg er kold fordi jeg ikke kalder ham skat og sender ham hjerter, hvilket han stadig gør ved mig..Han skriver at han elsker mig hver dag, men kan bare ikke tro det
-Vil ikke bare have at han savner mig når det måske presser på forneden, og det er det jeg føler

Hvad kan jeg gøre?

Ønsker ikke at høre nu, at jeg er streng, og vi lyder umodne, og du/i ikke ville have gjort det, osv. Det er ok at du/I har det på den måde, men det er ikke hvad jeg har brug for at vide..Da jeg har gjort som jeg har gjort..Vil bare gerne have lidt råd og forstå hans handlinger?