Når eksen ikke forstår det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Han tager det nok bare ike seriøs, men det skal han nok komme til

Han tager ihvertfald ikke min beslutning seriøs/alvorligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Han tager ihvertfald ikke min beslutning seriøs/alvorligt.

Du kan jo ikke gøre meget andet
Skal han med til fødslen?

Hvis du har nogle spørgsmål ang at være ung mor, så bare skriv. Jeg var 17 da jeg fik Agnethe  

- Jeg går ud fra at du også er ung når faderen er 19 

Anmeld

26. maj 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Du kan jo ikke gøre meget andet
Skal han med til fødslen?

Hvis du har nogle spørgsmål ang at være ung mor, så bare skriv. Jeg var 17 da jeg fik Agnethe  

- Jeg går ud fra at du også er ung når faderen er 19 

Ja han vil gerne med til fødslen - så det skal han
Jeg er 20 år men hører vel stadig ind under ung mor...

Anmeld

26. maj 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja han vil gerne med til fødslen - så det skal han
Jeg er 20 år men hører vel stadig ind under ung mor...

Det gør du

Anmeld

26. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

Jamen kan jeg ikke forstå, hvorfor han regner med at jeg ligger og smser ham og skriver søde smser, trods alt det jeg har skrevet i mit oplæg, og har gjort det forbi, og alt det kontrol han har gang i ???

Det er fordi du har gjort det forbi at du pludselig er blevet spændende.

Han er blevet afvist og det har givet ham et knæk på selvtilliden/stoltheden. Derfor prøver han at få dig til at booste hans selvtillid igen. Han vil gerne føle sig speciel og som noget særligt og det gør han hvis du giver ham en masse opmærksomhed.

Det er den mest klassiske reaktion i bogen. Lad være med at reagere på det. Han har ikke krav på noget.

Anmeld

26. maj 2013

VIPpigen

Helt enig med modesty.... Du smuttede, og nu er du spændende. Og så mener han nok lidt at han har ret til at vide nogen ting om dig, fordi du bærer hans barn. Niks, han har ikke ret til at vide hvor du er, hvem du er sammen med, eller om du sover ude i aften... Ligesom han ville have sin frihed, vil du nu gerne have din, inden du skal være bundet, og finde ind i en ny rolle som mor...

hvis jeg var dig ville jeg i ren irritation over ham, enten ligge telefonen væk, både lydløs, og uden vibrator, og slappe fuldstændig af... Ellers ville jeg bare lade vær at svare på hans sms'er... Det er ikke svært, det er bare at ligge telefonen igen når den er læst... 

jeg håber du får lidt ro omkring dig, det har du brug for inden den lille kommer til verden

Anmeld

27. maj 2013

Kløver

Min ærlige mening er nok i har gået lidt skævt af hinanden over tid, ikke forstået hinandens ønsker/behov og givet for lidt plads og omsorg for hinanden. Han har måske ikke forstået budskabet før nu. Ville ikke selv skubbe ham væk, men nok nærmere prøve at få det til at fungere, da i jo netop venter barn sammen. Det er jo en mundfuld at blive forældre, og mange ting i forbindelse, han har måske haft ekstra behov for at føle sig ung endnu mens han kan, pga alderen, og det skal nok komme når den bette kommer. Giv ham en seriøs chance for at bevise at han kan, når det virkelig gælder. Det er jo ikke sådan lige når det er barn man venter sammen, så bliver tingene altid mere kompliceret

Held og lykke med det hele

Anmeld

27. maj 2013

Ciss

Det lyder, som såret stolthed mere end kærlighed fra hans side, sådan som du beskriver det.

Lad være med at lade ham få kontrol over dig igen. Han har absolut ingen ret til at overvåge dig på den måde. Sig til ham, at når I ikke er kærester længere, så kommer du ikke til at svare på "kærestemeldinger" fra ham.

Lykke til og pas godt på dig selv.

Anmeld

27. maj 2013

Nemesis

Det er helt sikkert svært for ham, for før havde han jo kontrollen men hvor du var, hvad du lavede osv.

Nu må du stille og roligt fortælle ham at ham må stole på, at han nok skal få af vide når der sker noget, eller andet der har med graviditeten at gøre. Alt andet er DIT liv.

Anmeld

27. maj 2013

NovemberBaby2013

Jeg synes at du i den anden tråd skrev at han gerne ville have barnet???? MEN, jeg ville ignorere ham, han er sikkert bare jaloux et eller andet sted. Han vil have kontrol over dig, det er derfor. Han vil gerne vide, hvis du er sammen med en anden fyr osv,men det har han ikke fortjent. Havde du været mig, ville jeg slet ikke svare ham overhovedet, da han kun skriver sådan på et forsøg med at få kontrol..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.