!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

nej ikke ind til videre for har hørt de siger for helvede og fuck det har han dog ikke gjord i NU!!! hihihihihihi

der du heldig så! hihi

du må håbe det fortsætter sådan med ham så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

der du heldig så! hihi

du må håbe det fortsætter sådan med ham så!

Jaa det håber jeg da, men man skal passe på for som du selv skriver sluger de alt råt

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

Jaa det håber jeg da, men man skal passe på for som du selv skriver sluger de alt råt

hihi det gør de lige præcis!

hvis man selv siger noget uden og tænke videre over det kan de også efterligne der jo!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

hihi det gør de lige præcis!

hvis man selv siger noget uden og tænke videre over det kan de også efterligne der jo!

jaaa nemlig....

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

jaaa nemlig....

hihi jep så man skallige huske og tænke over hvad man siger nårdet er!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

hihi jep så man skallige huske og tænke over hvad man siger nårdet er!

vi prøvede faktisk da han var 2½år.. tvet kørte og vi havde liget tændt det. så tænkte ikke over hvad den stod på...

også går der max 4sec. hvor en mand udbryder slamfisse også gentager han ordet tro mig vi fik skiftet og vi sad med åbne mund og store øjne heldig vis sagde han ALDRIG  det ord igen

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

vi prøvede faktisk da han var 2½år.. tvet kørte og vi havde liget tændt det. så tænkte ikke over hvad den stod på...

også går der max 4sec. hvor en mand udbryder slamfisse også gentager han ordet tro mig vi fik skiftet og vi sad med åbne mund og store øjne heldig vis sagde han ALDRIG  det ord igen

hihi det glemte han hurtigt igen så?

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

hihi det glemte han hurtigt igen så?

ja det tror jeg for har aldrig hørt ordet igen og vi fik hurtig vent snakket om på noget andet ... hihhhihihi men han gentog nu også bare hvad de sagde, så er da glad for ordet aldrig kom ud af hans mon for det vil jeg dog aldrig høre i mit hjem det er ikke pænt....

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

ja det tror jeg for har aldrig hørt ordet igen og vi fik hurtig vent snakket om på noget andet ... hihhhihihi men han gentog nu også bare hvad de sagde, så er da glad for ordet aldrig kom ud af hans mon for det vil jeg dog aldrig høre i mit hjem det er ikke pænt....

nej det forstår jeg dælme godt!

så må man sætte sig ned og forklare man ikke vil høre de ord, da de ikke er pæne jo!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

nej det forstår jeg dælme godt!

så må man sætte sig ned og forklare man ikke vil høre de ord, da de ikke er pæne jo!

ja nemlig.... men så længe der ikke kommer grimme ord ud ja så er det okay. for han har da sagt når han er sur at jeg er dum eller far er dum og det er helt okay vi kan også være dumme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.