!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
30 svar
10 synes godt om
25. maj 2013

mulle85

synes tiden flyver afsted den 13 bliver min bette baby 8 mdr snart er han jo ikke så bette mere ih alt, synes der sker en del nye ting med dem hele tiden, og mine 2 drenge er bare så glade for hinanden og det smelter selvfølgelig mors hjerte, især når min 4 årig søn kommer og siger han bareelsker sin lillebror!

han er helt klart den bedste storebror og elsker og putte og hygge med ham og bettebror er helt forgabt i sin storebror!

også lige et par billeder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

B&J

Hold da op de to dreng smelter hjerter de er bare alt for søde og totalt kærlighed mellem dem

og sikke et sød billede med lille bror og katten

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

Hold da op de to dreng smelter hjerter de er bare alt for søde og totalt kærlighed mellem dem

og sikke et sød billede med lille bror og katten

det kan jeg kun gi dig evig ret i, var lige heldig og fange et billede hvor storebror lige ville nysse lillebror!

og jadet med katten er kært, han er for nyligt begyndt og synes vores kat er interresant og katten synes det samme!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

det kan jeg kun gi dig evig ret i, var lige heldig og fange et billede hvor storebror lige ville nysse lillebror!

og jadet med katten er kært, han er for nyligt begyndt og synes vores kat er interresant og katten synes det samme!

og sådan nogle billeder er jo bare så meget guld vejr det er så fedt at gemme til når de bliver ælder

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

og sådan nogle billeder er jo bare så meget guld vejr det er så fedt at gemme til når de bliver ælder

det er de helt klart, tror man har tonsvis på facebook, har jeg i hvertfald selv af dem! hihi

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

det er de helt klart, tror man har tonsvis på facebook, har jeg i hvertfald selv af dem! hihi

ja og når de bliver så gammel ej mor det billede har du bare ikke det er pinligt

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

ja og når de bliver så gammel ej mor det billede har du bare ikke det er pinligt

hihi ja ellers den dag de skal komfirmeres de ting de så har sagt!

tror jeg begynder og skrive ned, min på 4 kommer med lidt jo!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

hihi ja ellers den dag de skal komfirmeres de ting de så har sagt!

tror jeg begynder og skrive ned, min på 4 kommer med lidt jo!

jaaa de kan godt komme med nogle sjove ting ind i mellem og det er så fedt når de gør det og det er bare med at skrive ned hihihihih

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

jaaa de kan godt komme med nogle sjove ting ind i mellem og det er så fedt når de gør det og det er bare med at skrive ned hihihihih

hihi ja!

kan huske min søn havde været på vægten og kom og sagde mor jeg vejer 60 kilo, sagde også vi så sku overveje hva han spiser hvis han vejer det som 4 årig!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

hihi ja!

kan huske min søn havde været på vægten og kom og sagde mor jeg vejer 60 kilo, sagde også vi så sku overveje hva han spiser hvis han vejer det som 4 årig!

60kg hold da op det er jo helt vildt.....

ej hvor syntes jeg den var god.... men ja de kommer med så mange sjove ting der kommer ud af deres lille mund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.