!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

60kg hold da op det er jo helt vildt.....

ej hvor syntes jeg den var god.... men ja de kommer med så mange sjove ting der kommer ud af deres lille mund

hihi jep så sku vi vist til og lave kosten om hvis han vejer så meget!

der er en smule forskel på 60 også 17 kilo!

men ja de kommer med det sjoveste ind imellem, og siger bare tingene rent ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

hihi jep så sku vi vist til og lave kosten om hvis han vejer så meget!

der er en smule forskel på 60 også 17 kilo!

men ja de kommer med det sjoveste ind imellem, og siger bare tingene rent ud!

ja børn er ærlige....

der var en dag jeg spurgte Daniel om han elskede sin mor...

så rejste den bølle sig op i sofaen...

og hoppede nej mig elsker far nej mig elsker far i mens han grinte helt vildt og hop jeg var flad af grin

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

ja børn er ærlige....

der var en dag jeg spurgte Daniel om han elskede sin mor...

så rejste den bølle sig op i sofaen...

og hoppede nej mig elsker far nej mig elsker far i mens han grinte helt vildt og hop jeg var flad af grin

godt man ved det ikke er alt man skal ta personligt! hihi

men ja de kommer med en masse de kære små, og hver alder har sincharme og nye ting der sker hele tiden med dem!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

godt man ved det ikke er alt man skal ta personligt! hihi

men ja de kommer med en masse de kære små, og hver alder har sincharme og nye ting der sker hele tiden med dem!

jaaa jeg ønsker mig stadig den stop knap så jeg kan nyde min søn meget meget mere...

for der sker så mange ting jamen for pokker den dreng han har jo lige været baby nu er han over 3år   det er lidt vildt og alle de ting de kan og sige og gør og jamen det er jo så vildt...

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

jaaa jeg ønsker mig stadig den stop knap så jeg kan nyde min søn meget meget mere...

for der sker så mange ting jamen for pokker den dreng han har jo lige været baby nu er han over 3år   det er lidt vildt og alle de ting de kan og sige og gør og jamen det er jo så vildt...

ja man skal godt nok nyde dem mens de er små!

synes også lige jeg har fået min den yngste og snart er han 8 mdr puha!

når de begynder i børnehave går det bare stærkt, pludselig tisser de på wc stopper ble sut og det hele snakker som et vandfald og det hele går bare for hurtigt! hihi

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

ja man skal godt nok nyde dem mens de er små!

synes også lige jeg har fået min den yngste og snart er han 8 mdr puha!

når de begynder i børnehave går det bare stærkt, pludselig tisser de på wc stopper ble sut og det hele snakker som et vandfald og det hele går bare for hurtigt! hihi

jaa en baby jamen hvad sker der lige så snart de er ude så er de næsten 1år det går alt alt alt for hurtigt... og tænk på det sølle går hvor meget udvikling de har...

jaa der er stor fremskridt når de kommer i børnehave... og heldig vis ingen bandeord inu hihihihihi

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

jaa en baby jamen hvad sker der lige så snart de er ude så er de næsten 1år det går alt alt alt for hurtigt... og tænk på det sølle går hvor meget udvikling de har...

jaa der er stor fremskridt når de kommer i børnehave... og heldig vis ingen bandeord inu hihihihihi

ja det første år flyver bare afsted, før man ved af det skal de i dagpleje!

hihi mon ikke det nok skal komme, min kommer med nogle ind imellem altså de kan være banditter!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

ja det første år flyver bare afsted, før man ved af det skal de i dagpleje!

hihi mon ikke det nok skal komme, min kommer med nogle ind imellem altså de kan være banditter!

joo mon ikke bande ordne kommer lige nu er det kun pokker og det er lige til at holde til ihhihihihihi

Anmeld

25. maj 2013

mulle85

B&J skriver:

joo mon ikke bande ordne kommer lige nu er det kun pokker og det er lige til at holde til ihhihihihihi

hihi er jeg sikker på, de er ret lærenemme sådan nogle størrelser så hvis en de leger med siger noget gør de det automatisk!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

mulle85 skriver:

hihi er jeg sikker på, de er ret lærenemme sådan nogle størrelser så hvis en de leger med siger noget gør de det automatisk!

nej ikke ind til videre for har hørt de siger for helvede og fuck det har han dog ikke gjord i NU!!! hihihihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.